به گزارش پارس به نقل از ایسنا، حمید زینی زاده درباره حضور علی کریمی در تراکتورسازی تبریز و در پاسخ به این سوال که آیا کریمی" شاه ماهی" نقل و انتقالات تراکتورسازی بوده است، اظهار کرد: ان شاءالله حضور کریمی در تبریز مفید و موثر باشد. ما باید برای بازیکنان بزرگ فوتبالمان که زحمت زیادی برایش کشیده اند ارزش قائل شویم و آن ها را به خوبی مدیریت کنیم.

وی درباره احتمال حضور جواد نکونام در تیمش نیز گفت: تراکتورسازی نشان داده که می تواند پذیرای ستارگان فوتبال ایران باشد. در روزنامه ها خواندم که نکونام و کریمی گفته اند که در صورت حضور دیگری در تراکتورسازی به تبریز می آیند. بنابراین شاید نکونام به خاطر کریمی تراکتوری شود!

زینی زاده درباره روند مذاکرات با نکونام هم گفت: مذاکره جدی با او نداشته ایم و فقط صحبت های اولیه را انجام داده ایم. از این جای کار به بعد دیگر به تصمیم خود نکونام بستگی دارد. او کاپیتان تیم ملی است و حضورش در تبریز برای ما افتخار است.

مدیرعامل تراکتورسازی در ادامه در پاسخ به این سوال که فکر نمی کند با حضور بازیکنی مثل کریمی، تراکتورسازی فصل پر هیاهویی را پیش رو داشته باشد، گفت: حضور کریمی در تبریز با استقبال خوب هواداران روبه رو شده است. هواداران ما به صورت خودجوش از کریمی پذیرایی کردند که این مسئله نشان می دهد فصل آینده برای ما پر از هیجان و احساسات خواهد بود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال تراکتورسازی صبح امروز (شنبه) برای برپایی اردوی آماده سازی خود راهی سرعین اردبیل شده است و اولین تمرین این تیم در این شهر ییلاقی، از حدود ساعت ۱۷: ۳۰ امروز (شنبه) آغاز می شود. در این تمرین، علی کریمی برای نخستین بار پیراهن سرخ تراکتورسازی را بر تن می کند.

زینی زاده همچنین از قصدش برای حضور در اردوی سرعین خبر داد و گفت: دو روز دیگر به سرعین می روم تا با کادر فنی تیم برای تعیین تکلیف جاهای خالی صحبت کنیم. همچنین درباره اردوهای آینده مان که یا در داخل یا خارج ایران خواهد بود برنامه ریزی می کنیم. در آن اردو می خواهیم سه یا چهار بازی تدارکاتی انجام دهیم.

وی در پایان درباره زمان و نحوه انتخاب بازیکنان جدید و به ویژه دروازه بان دوم تیمش گفت: اکنون دو سهمیه لیگ برتری داریم که سعی می کنیم نیازهای اصلی تیم را با آن ها برطرف کنیم. برای پر کردن جای خالی درواز ه بان دوم تلاش می کنیم از لیگ یک بازیکن بگیریم ولی اگر نتوانستیم به سراغ دروازه بان خارجی می رویم. در نهایت اگر مجبور شویم، دروازه بان دوم را از لیگ برتر جذب می کنیم.