فدراسیون والیبال امروز طی خبری اعلام کرد که «بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ، از اول آذرماه محدودیت‌های جدیدی در کشور اجرایی خواهد شد که لغو تمرین و برگزاری مسابقات ورزشی، از جمله این محدویت‌ها است. به همین دلیل، برنامه ادامه برگزاری لیگ‌های برتر و دسته یک مردان و بانوان، از اول آذرماه تا اطلاع بعدی برگزار نمی‌شود.

بدیهی است پس از پایان دوره محدودیت‌های جدید که با توجه به شرایط استان‌های کشور متفاوت خواهد بود، برنامه‌ریزی برای شروع مجدد مسابقات و لیگ‌ها انجام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

با توجه به تصمیمات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، دور مقدماتی لیگ برتر بانوان که قرار بود از ۲۹ آبان‌‌ماه شروع شود و هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان که قرار بود از پنجم آذرماه آغاز شود، به تعویق می‌افتد و برنامه جدید متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است رقابت‌های مرحله نخست دور رفت لیگ دسته یک مردان که در شهرهای مشهد و اردبیل در حال برگزاری است، طبق برنامه قبلی تا روز جمعه ۳۰ آبان انجام خواهد شد.

پس از گذشت چند ساعت مسئولان فدراسیون والیبال نظر خود را تغییر داده و روابط عمومی فدراسیون والیبال هم خبر خود را اصلاح کرد. به این ترتیب مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با همان برنامه قبلی برگزار خواهد شد و خللی در برگزاری این مسابقات ایجاد نخواهد شد.