یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با النصر عربستان اظهار داشت: قبل از صحبت درباره بازی باید بار دیگر از مسئولان برگزاری این رقابت ها به ویژه فدراسیون فوتبال قطر تشکر فراوان داشته باشم که نظم خوبی در برگزاری مسباقات داشتند و امکانات خوبی هم ایجاد کردند.

بهتری تصمیم را برای ادامه لیگ قهرمانان اروپا گرفتند و وقتی چنین تصمیمی اتخاذ شد خوشحال شدم و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

وی افزود: به بازی رسیده ایم که یک فینال است و هر تیمی بتواند از این دیدار بگذرد، به بازی پایانی می رسد. هر دو تیم با شایستگی به نیمه نهایی رسیدند و بازی های خوبی را از النصر دیده ایم. نظم و سازماندهی خوبی دارد و فوتبال زیبایی را ارائه می دهد.حق النصر بود که در این مرحله حضور داشته باشد..

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: با مشکلات زیادی خود را به دوحه رساندیم و از کوه موانع رد شدیم تا به مسابقات برسیم. خوشبختانه بازیکنانم اراده خوبی از خود نشان دادند. در گروه سختی بودیم و در مرحله پلی آف هم از السد و پاختاکور گذشتیم. واقعا مراحل دشواری را گذراندیم تا به اینجا رسیدیم.

گل محمدی ادامه داد: برای رسیدن به این مرحله تیم شایسته و سزاواری بودیم که به اینجا رسیدیم و می توانیم این شایستگی را در نیمه نهایی و فردا هم نشان بدهیم. انگیزه های زیادی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان داریم و بزرگ ترین انگیزه مان هم خوشحال کردن هواداران هستند. می دانیم طرفداران پرسپولیس و مردم ایران با مشکلات اقتصادی هم مواجه هستند و برد ما مقابل النصر می تواند تا حدی این مشکلات را از یادشان ببرد و آنها را خوشحال کند.

وی درباره تفاوت امسال با دو سال قبل که پرسپولیس به فینال آسیا رسید، گفت: نکته خوبی بود. پرسپولیس در این سال ها نشان داده  حرف های زیادی برای گفتن در آسیا دارد.  برنامه ریزی، همبستگی، جمع شدن بازیکنان خوب و مربیان خوبی که در این تیم بوده اند، پایه گذار موفقیت های این تیم شده است.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: تفاوت امسال با سال های قبل نبودن تماشاگران مان بوده است. وقتی کنار 100 هزار هوادار خود حضور داشتیم، کارمان راحت تر بود و  کمک آنها تاثیر زیادی روی روند بازی های ما می گذاشت. هرچند کنار ما نیستند و از حضورشان محروم هستیم اما همیشه انرژی مثبت زیادی از طریق فضای مجازی و راه های دیگر به ما دادند.

گل محمدی افزود: انگیزه زیاد فعلی مان که در مسابقات نشان دادیم به دلیل انرژی هواداران است و امیدوارم در نهایت مقام خوبی به دست آورده و بتوانیم قهرمان شویم. اگر این اتفاق برای اولین بار بیفتد می تواند سبب افتخار تک تک اعضای باشگاه و بازیکنان شود. امیدوارم اتفاقی که دوست داریم و قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا است برای پرسپولیس بیفتد.

وی درباره امکانات قطر برای میزبانی از لیگ قهرمانان توضیح داد: به خاطر شرایط بیماری کرونا، تفاوت زیادی برای برگزاری مسابقات نسبت به سال های گذشته وجود داشت و محدودیت هایی هم برای بازیکنان و مربیان ایجاد شد. سه هفته است در هتل هستیم و این مسائل کار را سخت می کند. بازیکنان، مربیان و تمام افراد تیم ها تحت تاثیر این شرایط سخت و محدودیت ها هستند. با این وجود مجبوریم این مسائل را تحمل کرده و با خوبی پشت سر بگذاریم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: باید با این شرایط مبارزه کرد زیرا کرونا بیماری خطرناکی است و تا زمانی که ریشه کن نشود، نمی توان رقابت های فوتبال را عادی برگزار کرد. این وضعیت تاریخی است و در برهه ای هستیم که نشان می دهد صبر و مقاومت مردم تا چه اندازه است. در نهایت ورزشکاران هستند که از این رقابت به خوبی بیرون می آیند.