افشین حیدری درباره اظهارنظر رئیس مستعفی هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان مبنی براینکه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به شکل شفاف به مدیران این باشگاه اعلام کرده تا زمانی که شکایت خود از دراگان اسکوچیچ را پس نگیرند50درصد از پولی که وزارت نفت در اختیار این اداره کل قرار داده تا به صنعت بدهد، پرداخت نمی‌کنند، اظهار داشت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. تفاهم‌نامه‌ای با وزارت نفت تحت عنوان توسعه ورزش همگانی داشتیم که از محل این تفاهم‌نامه مبالغی به اداره کل ورزش جوانان استان خوزستان پرداخت شد.

وی افزود: بر همین اساس با مصوبه شورای تأمین و استاندار خوزستان کمکی به باشگاه صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان انجام دادیم و سایر مبالغ را در حوزه ورزش همگانی هزینه کردیم. این بحث هیچ ارتباطی به دراگان اسکوچیچ و باشگاه صنعت نفت نداشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان تصریح کرد: پرونده اسکوچیچ و لزوم پرداخت غرامت از سوی وی  به صنعت نفت یک بحث حقوقی بین این مربی، باشگاه صنعت نفت و فدراسیون فوتبال است و هیچ ارتباطی به وزارت ورزش و جوانان و اداره کل خوزستان ندارد. به همین دلیل به این ماجرا ورود نمی‌کنیم.

حیدری درباره اینکه آیا فشاری روی وی برای پرداخت نشدن این مبلغ به باشگاه صنعت نفت وجود داشته است، گفت: به هیچ وجه فشاری روی ما نبود و بازهم می‌گویم دلیل پرداخت نشدن پول، بحث شکایت صنعت نفت از اسکوچیچ نیست. ما هم هیچ فشاری را نمی‌پذیریم زیرا برای من به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان باشگاه صنعت نفت آبادان از هر چیزی مهم‌تر است. اگر کسی نقل قولی کرده اطلاعی ندارم و آن را نشنیدم.

وی افزود: من مدام با علی عیسی‌زاده به عنوان مدیرعامل صنعت نفت در ارتباط هستم شاید نصر اصفهانی را کمتر ببینیم و عیسی‌زاده می‌داند که این مسائل ربطی به پرونده اسکوچیچ ندارد.