به گزارش پارس ، به نقل از تسنیم، شامگاه سه شنبه تعدادی کارگر به آکادمی ملی المپیک رفته و فنس های اطراف این آکادمی را از جا کندند. با کنده شدن فنس های اطراف آکادمی ملی المپیک دیگری حصاری بین این مجموعه با وزارت ورزش و جونان نیست.

این اتفاق در حالی صورت گرفته که آکادمی ملی المپیک این روزها میزبان ملی پوشان رشته هایی مانند بوکس، والیبال بانوان و… که خود را برای حضور پر قدرت در بازی های داخل سالن آسیا آماده می کنند، است.

این اقدام کارگران تا پاسی از نیمه شب ادامه داشت به طوری که ورزشکاران حاضر در این مجموعه تا اوایل صبح شاهد درگیری و زد و خورد نیروهای حراستی آکادمی ملی و کارگران بودند.

شاهرخ شهنازی، رئیس آکادمی ملی المپیک ضمن ابراز بی اطلاعی از کم و کیف این ماجرا به تسنیم گفت: اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم و اصلا نمی دانم این کارگران به دنبال چه بوده اند و چرا چنین اتفاقی رخ داده است.

اتفاق نادر شب گذشته در شرایطی رخ داده که آکادمی ملی المپیک زیر مجموعه باشگاه ورزشی انقلاب بوده و این باشگاه هم زیر مجموعه ای از وزارت ورزش و جوانان است.

همچنین روز گذشته جلسه ای بین اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المیپک و وزیر ورزش هم برگزار شده و گفته می شود در این نشست وزیر ورزش از اعضای این هیات به دلیل تاخیر در برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک انتقاد کرده است.