به گزارش پارس به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم شیخ نعیم قاسم در گفت وگو با المنار لبنان خاطرنشان کرد: کسی جز مجریان طرح های مختلف مرتبط با بیگانگان از توافق هسته ای ژنو زیان نمی بیند.

وی خاطر نشان کرد که ارزش توافق به دست آمده را واکنش رژیم اسراییل روشن می کند.

معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به تلاش ناکام نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای وارد کردن آمریکا به جنگ ضد ایران، خشم فزاینده این رژیم از توافق ژنو را نشانه اهمیت آن دانست.

شیخ نعیم قاسم افزود: این توافقنامه که منطقه را از جنگی که رژیم سراییل به دنبال آن بود، باز داشت، جمهوری اسلامی را وارد باشگاه کشورهای هسته ای و در ردیف قدرت های بزرگ قرار داد.

وی با اشاره به تاثیر مثبت توافق هسته ای ژنو بر نقشه سیاسی منطقه، این دستاورد هسته ای را نقطه عطفی در روند تحولات منطقه و آغازی برای توافقات فراگیر یا موقت دیگر دانست.

معاون سیدحسن نصر الله در بخش دیگری از سخنانش درباره دو انفجار تروریستی اخیر ضد سفارت ایران در بیروت گفت: حزب الله در آغاز حمایت از ارتش سوریه، مشارکت خود را [در این جنگ] " اقدامی پیشگیرانه برای کاهش بازتاب حوادث سوریه بر لبنان" خواند. آنچه امروز [ضد سفارت ایران] مشاهده می کنیم نیز بخش جدایی ناپذیری از پروژه ای است که کل محور مقاومت را نشانه رفته است.