به گزارش پارس ، فداحسین مالکی در گفت وگو با ایسنا، درباره خبر منتشر شده در خصوص احتمال برکناری محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس گفت: این مسئله در ادامه همان مباحثی که از قبل مطرح بود عنوان شده است و احتمالا این بار کنار رفتن رویانیان از مدیر عاملی پرسپولیس قطعی است. ظرف یکی، دو روز آینده جلسه هیات مدیره برگزار می کنیم تا در این رابطه تصمیم بگیریم.

وی در ادامه گفت: همان طور که می دانید پیش از این بارها مسئله تمدید نشدن ماموریت رویانیان در پرسپولیس مطرح شده بود که خودشان هم بارها به آن اشاره کرده بودند. همین مسئله مشکل ساز شد ولی آنچه مسلم است و ما از آقای رویانیان درخواست کرده ایم این بوده که ایشان کماکان عضو هیات مدیره پرسپولیس باقی بمانند. این مسئله را با وزیر ورزش هم مطرح کردیم که ایشان هم موافقت کردند.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه با بیان این که هنوز هیچ گزینه ای برای جانشینی رویانیان مطرح نشده است گفت: اگر همه اعضا بتوانند حضور داشته باشند جلسه هیات مدیره را فردا (سه شنبه) بعدازظهر برگزار می کنیم وگرنه تلاش می کنیم این جلسه را تا پایان هفته شکل دهیم.

مالکی ادامه داد: فعلا رویانیان مدیر عامل پرسپولیس است و دایی هم اختیارات خوبی برای نقل وانتقالات بازیکنان دارد. کارها فعلا طبق روال پیش می رود و از این بابت مشکل خاصی نداریم. بیشتر برنامه های نقل و انتقالات هم انجام شده و تاکنون هر چه دایی خواسته عملی شده است.

وی درباره روند پیگیری برنامه های مالی باشگاه پرسپولیس نیز گفت: مسلما هر آنچه به سود باشگاه باشد قطعا پیگیری می شود و فرقی نمی کند که چه کسی مدیریت باشگاه را برعهده بگیرد ضمن این که رویانیان همچنان عضو هیات مدیره باقی می ماند.

مالکی در پایان درباره احتمال جذب مجتبی جباری از سوی پرسپولیس گفت: فعلا این مسئله در حد صحبت است و تصمیم نهایی را علی دایی در این خصوص خواهد گرفت.