به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه ظاهراً علیپور در تمرینات اخیر پرسپولیس که پشت در‌های بسته برگزار شده یکی، دو نوبت ضربات پنالتی خود را چیپ زده و گابریل کالدرون هم به شک افتاده یکی داخل تیمش این موضوع را به حریف و گلرش لو داده است. طبق این خبر  البته حرف‌های حامد لک نشان می‌دهد پرسپولیس جاسوسی نداشته و لک با راهنمایی ساکت الهامی دستیار رسول خطیبی و احمد زنده‌روح همبازی خودش توانسته است ضربه پنالتی مهاجم پرسپولیس را مهار کند.

بنا بر اخبار پرسپولیس و به نقل از ورزش۳ ، محمد نادری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران خواست به حمایت‌های خود ادامه دهند تا پرسپولیس نتایج لازم را به دست آورد. طبق اخبار محمد نادری درباره آخرین شرایط پرسپولیس پیش از سفر به اهواز اظهار کرد:خوشبختانه تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و به لحاظ بدنی به طور کامل آماده هستیم تا مقابل فولاد به میدان برویم. کادر فنی با بازیکنان صحبت‌های لازم را انجام داده و به لحاظ ذهنی هم آماده بازی فردا هستیم. طبق این خبر وی افزود: در بازی قبل مقابل ماشین‌سازی بدشانسی آوردیم وگرنه با سه امتیاز زمین را ترک می‌کردیم و هواداران هم خوشحال به خانه می‌رفتند.فولاد تیم بسیار خوبی است و در خانه برای هر حریفی خطرناک است. با این حال ما برای ماندن در جمع مدعیان به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و امیدوارم با دست پر از اهواز بازگردیم. به گزارش خبر ورزشی شهر خبر نادری ادامه داد: علیپور آقای گل تیم بوده و در این سال‌ها زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است. به نظر من نباید بخاطر یک اشتباه او را مورد شدیدترین حملات قرار داد و تمرکزش را به هم زد. او بازیکن مهمی برای تیم است و باید حمایتش کرد تا دوباره به روز‌های خوب برگردد. این را هم بگویم که او بعد از بازی تا نیم ساعت سرجایش نشسته بود و از شدت ناراحتی حتی سرش را هم بالا نیاورد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه  فرزاد آشوبی درباره عملکرد پرسپولیس گفت: این تیم هنوز سردرگم است و کالدرون نتوانسته سبک و روشی مشخص را در تیمش پیاده کند. این نشان می‌دهد که پرسپولیس با کالدرون هنوز کار دارد تا به تیمی منسجم و مقتدر تبدیل شود. طبق اخبار پرسپولیس وی با انتقاد از نحوه برخورد کالدرون با شاگردانش یادآور شد: برای من عجیب است که چرا کالدرون در مورد جونیور بازیکنی که خودش او را به فوتبال ایران آورده به آن شکل صحبت کرده و مدام تاکید دارد او گزینه نهمش بوده است. این شکل صحبت کردن یک مربی در مورد بازیکنش با اصول حرفهای سازگاری ندارد. بنار بر اخبار آشوبی خاطرنشان کرد: وقتی علی علیپور پنالتی را به آن شکل زد و در واقع تصمیمی اشتباه گرفت، کالدرون به جای دفاع از او سعی کرد در رسانه‌ها تخریبش کند. او خیلی راحت می‌توانست در یک جلسه رودررو انتقادش را از علیپور مطرح کرده و دیگر به او اجازه زدن ضربه پنالتی را ندهد اگر کالدرون رفتارش را با شاگردان خود تغییر ندهد رختکن تیمش را از دست خواهد داد که این اتفاق برای یک سرمربی سم است. مشابه چنین اتفاقی را در مورد مورینیو و در چلسی و منچستریونایتد و کونته در چلسی دیدیم که هر دو مربی وقتی رختکن تیم‌شان را از دست دادند مجبور به ترک تیم‌شان شدند. طبق این خبر وی افزود: پرسپولیس از لحاظ بازیکن و مهره اگر بهترین تیم لیگ نباشد حداقل جزو سه تیم اول است. کالدرون از هر لحاظ دستش باز است و لازم است که رفتارش را تغییر دهد. او باید ارتباطش را با بازیکنان بهتر کند در غیر این صورت پرسپولیس مسیرش را پیدا نخواهد کرد و همچنان نوسان خواهد داشت.

بنا بر اخبار پرسپولیس و به نقل از ورزش۳ روز گذشته در ادامه حواشی مربوط به پرونده برانکو ایوانکوویچ و باشگاه پرسپولیس، محمدحسین انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس از این گفت که اگر سرمربی کروات علیه پرسپولیس شکایت کند، باشگاه نیز چنین اقدامی علیه او انجام خواهد داد. طبق این خبر نکته قابل توجه اینجاست که باشگاه پرسپولیس به طرز عجیبی قصد دریافت غرامت از برانکو دارد و در سمت مقابل این مربی اعتقاد دارد چون پولی به حسابش نرفته و هنوز از باشگاه طلب دارد باید از مسئولان تیم غرامت دریافت کند. به نظر می رسد با این تفاسیر پرونده برانکو - پرسپولیس هم تبدیل به یکی از پرونده های جنجالی شود. یکی از آن پرونده هایی که کارش به CAS کشیده شده.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه  حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز گفت: خیلی مشخص بود که ماشین سازی مقابل پرسپولیس بازی بسته ای را انجام می دهد. با این حال پرسپولیس برای استراتژی حریف خود هیچگونه برنامه مشخصی نداشت.طبق اخبار وی در ادامه به پنالتی چیپ علی علیپور که در آغوش حامد لک دروازه بان ماشین سازی تبریز قرار گرفت اشاره کرد و اذعان داشت: علی علیپور بهترین فرصت را از دست داد. مهاجم در همان لحظه بهترین تصمیم را از دیدگاه خودش می گیرد. در تیم های بزرگ باید کمترین ریسک را در زدن پنالتی به خرج داد. تمرکز علیپور در این صحنه بسیار پایین بود و ضربه ساده ای را زد که نتیجه اش ناراحتی و بی اعصابی تماشاگران بود.

بنا بر اخبار پرسپولیس و به نقل از ورزش۳  بهروز سلطانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم و تساوی  پرحاشیه سرخ‌پوشان مقابل ماشین‌سازی به خبرنگار برنا گفت: بنده نسبت به بازی تیم انتقادات بسیار زیادی دارم، ابتدا باید از یک بازیکن کم‌تجربه در عمل صحبت کنم که با اشتباه فاحش خود میلیون‌ها هوادار را ناراحت کرد. این بچه با زدن آن پنالتی روی اعصاب چهل میلیون هوادار راه رفت. طبق این خبر سنگربان پیشین تیم ملی در پاسخ به این سوال که برخی کارشناسان معتقدند بیرانوند نسبت به زمان پس از جام جهانی افت داشته و اگر این موضوع را تایید می‌کند، دلیلش را چه می‌داند، تصریح کرد: بله، نسبت به آن زمان افت داشته است. من که خودم دروازه‌بان پرسپولیس بودم، بیرانوند را به عنوان یک دروازه‌بان خوب قبول دارم و امیدوارم بتواند در کارش به پیشرفت بیشتری برسد. طبق اخبار سلطانی  پیرامون بازی با فولاد اظهار داشت: به هیچ وجه نباید این بازی را دست کم بگیریم و بازی سختی پرسپولیس خواهد داشت. با تمام انتقاداتی که انجام دادم پرسپولیس اگر فعل خواستن را صرف کند می‌تواند هر تیمی را شکست دهد و این پتانسیل در درون بازیکنان وجود دارد. برای تیم آرزوی موفقیت دارم و این نکته را متذکر شوم که پرسپولیس زمانی در همان 15 دقیقه ابتدایی بازی را تمام می‌کرد و بازیکنان با این تفکر زمین بروند که برای چه باشگاه بزرگی با پیشینه تاریخی بازی می‌کنند.

خبر ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.