به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، به گزارش ورزش سه، پرسپولیسی ها که در نیمه اول این بازی که حداقل 2 شانس عالی برای فروریختن دروازه لخویا داشتند، موفق نشدند از این موقعیت ها استفاده کنند و با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.


استادیوم آزادی تهران

پرسپولیس: سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، حمیدرضا علی‌عسگری، محمد نوری، احمد نوراللهی، مهدی طارمی، گابریل، امید عالیشاه و هادی نوروزی
سرمربی: حمید درخشان

لخویا:
احمد یاسر، توزی مورنو، ترائوره، خالد مفتاح، لوئیز مارتین، نان تای هی، کریم زاعد، محمد عبدالله، سباستین سوریا، کلودیو امیر و ولادیمیر وایس

دقایق حساس:
دقیقه 5: حرکت در عمق بازیکنان پرسپولیس توسط مدافعان لخویا قطع شد تا هادی نوروزی صاحب فرصت نشود.
دقیقه 7: روی یک ضد حمله بازیکنان پرسپولیس از جناح چپ صاحب فرصت شدند که سانتر محمد نوری با فاصله اندکی از روی سر مهدی طارمی عبور کرد و مهاجم جوان پرسپولیس نتوانست از این فرصت استفاده کند.
دقیقه 10: سانتر بابک حاتمی از جناح راست با ضربه سر زیبای گابریل همراه بود که با اختلاف کمی از دروازه لخویا به بیرون رفت.
دقیقه 13: شوت راه دور گابریل با اختلاف کمی از دروازه لخویا به بیرون رفت تا هافبک برزیلی پرسپولیس در گلزنی ناکام بماند.
دقیقه 18: بهترین فرصت گلزنی پرسپولیس را فابیو از دست داد. همکاری جالب امید عالیشاه و پاس زیبای او به فابیو را این بازیکن در تک به تک با دروازه بان لخویا از دست داد.
دقیقه 25: ضربه ایستگاهی برای لخویا را تان هی از جناح چپ فرستاد که مدافعان پرسپولیس آن را دفع کردند و لخویا نتوانست از این موقعیت استفاده کنند.
دقیقه 39: سانتر از جناح راست بازیکنان لخویا را سوریا با ضربه سر به سمت دروازه پرسپولیس نواخت که سوشا مکانی به راحتی آن را مهار کرد.
دقیقه 41: ضربه محکم فابیو که به نظر می‌رسید برای گلزنی در این دیدار بی تابی می کرد را کلودیو امیر دفع کرد و موفق شد این فرصت را از هافبک برزیلی سرخ‌پوشان بگیرد.