فیروز کریمی بعد از تساوی بدون گل ملوان مقابل تراکتورسازی در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: نسبت به تمرینات و شرایطی که داشتیم روندمان خوب بود. در بازی بعد بهتر می‌شویم. با توجه به تخصص بازیکنان از آنها در زمین استفاده می‌کنیم. از پژمان نوری امروز خواستیم جناح چپ تراکتورسازی را ببندد که این کار را انجام داد.


وی افزود: هواداران ملوان نشان دادند که فوتبال را خیلی خوب می‌فهمند آنها در جریان نیمه اول چند بار من را صدا کردند و از نحوه کار تیم ابراز رضایت کردند هرچند این کار هواداران تمرکز من را بهم زد اما همین که فهمیدم آنها از شرایط تیم رضایت دارند برایم خیلی خوب بود. تراکتورسازی هر بازیکنی را که تغییر می‌داد فردی با کیفیت‌تر به میدان می‌آمد اما ما مجبور بودیم از بازیکنان مصدوم هم استفاده کنیم. مازیار زارع از دقیقه 60 درخواست تعویض می‌کرد اما به خاطر اینکه بازیکنی نداشتیم او را تا دقیقه 75 به زور نگه داشتیم. با فوتبال زیبایی که انجام دادیم می‌توانستیم برنده بازی شویم.

سرمربی ملوان تأکید کرد: تراکتورسازی یک تیم فیزیکی و جنگنده است الحمدالله ترس بازیکنان ما پس از این مسابقه ریخت و حاصل آن انجام یک بازی فیزیکی و جنگنده در طول 90 دقیقه بود بدون شک روز به روز بهتر می‌شویم.

کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: فرزاد حاتمی مأموریت درگیری با مدافعان حریف را داشت که قرار بود در زاویه 45 درجه او صادق محرمی حاضر شود و از موقعیتی که به وجود می‌آید استفاده کند. این اولین بازی رسمی حاتمی در ملوان بود و هرچه زمان بگذرد او هماهنگتر می‌شود.

فیروز کریمی که ابتدا از نتیجه بازی پرسپولیس اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد پس از اینکه متوجه شد پرسپولیس از ذوب‌آهن شکست خورده است،‌گفت:‌ این بازی ویژگی خاص خودش را دارد. پرسپولیس عادت کرده که دو بازی دو بازی ببازد و ببرد، ان‌شالله این تیم این عادت خود را ترک نمی‌کند و به ما هم می‌بازد و سپس دو بازی می‌برد.

وی در مورد عملکرد تیمی ملوان خاطرنشان کرد: فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است. در دیداری که چند سال قبل چلسی با بارسلونا انجام داد چلسی یک موقعیت گل داشت و بارسلونا 24 موقعیت که در نهایت جلسی یک بر صفر پیروز شد. ما امروز موقعیت‌های زیادی داشتیم اما با بدشانسی روبرو شدیم به هر حال فوتبال همین است در این بازی محروم هم دادیم و باید از حالا آماده شویم که به مصاف پرسپولیس برویم.