بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت:وقتی سیستم تراکتور را دیدم تعجب کردم، انصافا روی نیمکت تراکتور یک تیم ملی وجود داشت ولی آنالیز خوب استراماچونی باعث برد استقلال شد

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر در حالی که در هفته نهم اغلب دیدارها با نتیجه مساوی به پایان رسید، دیدار دو تیم مدعی استقلال و تراکتور بسیار پرگل شد و آبی پوشان توانستند در تبریز میزبانشان را با ۴ گل شکست دهند تا این نتیجه رقابت در بالای جدول را فشرده تر از قبل کند. طبق این خبر استقلال تهران که حالا با داشتن بهترین خط حمله، عنوان تهاجمی ترین تیم لیگ را نیز به خود اختصاص داده است، با ۱۵ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و این در حالی است که فاصله آنها با صدر جدول تنها ۴ امتیاز است. استقلال تهران که مدتهای زیادی است در جدول رده بندی بالاتر از پرسپولیس نبوده‌اند، حالا به یک امتیازی این تیم رسیده‌اند و هر آن این احتمال می‌رود که شاگردان استراماچونی با روندی که در پیش دارند این فاصله را جبران کرده و بعد از سالها از پرسپولیس در جدول بالاتر قرار گیرند.

بر اساس بخش اخبار استقلال سایت شهر خبر مهدی امیرآبادی در خصوص برتری پرگل استقلال در تبریز اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انصافا استقلال تهران مقابل تراکتور عالی کار کرد و من فکر نمی‌کنم هیچ تیمی می‌توانست جلوی این تیم را بگیرد. طبق اخبار مدافع سابق باشگاه استقلال با اشاره به روند رو به رشد این تیم در هفته‌های اخیر گفت:‌ استقلال طی هفته‌های اخیر فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و بازی با تراکتور سکوی پرتاب تیم شد. اگر یادتان باشد ابتدای فصل گفتم؛ اگر بازیکنان این باشگاه استقلال بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند و اعتماد به نفسشان را پیدا کنند می‌توانند مدعی اصلی قهرمانی باشند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر احسان حاج صفی بعد از شکست مقابل استقلال گفت: بازی برد و باخت دارد. در این بازی شانس با ما یار نبود. اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد، برنده بازی می‌شدیم. شانس با استقلال یار بود و توپ‌هایشان گل شد. طبق این خبر وی افزود:  اگر موقعیت‌های ما گل می‌شد، بازی را می‌بردیم. این بازی را فراموش می کنیم و خودمان را برای بازی حساس با سپاهان آماده می کنیم تا یک بازی خوب انجام دهیم و هواداران  را خوشحال کنیم. طبق خبر ورزشی شهر خبر  هافبک تراکتور درباره مصاف با تیمش سابقش در اصفهان گفت: صددرصد بازی سختی است. سپاهان تیم خوبی است. امیدوارم شرایط خوبی در اصفهان داشته باشیم.

به گزارش اخبار استقلال سایت شهر خبر مجید نامجومطلق درباره برتری 4 بر 2 استقلال تهران مقابل تراکتور در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: با توجه به کیفیت فنی تراکتور و فوتبال خوبی که استقلال این روزها به نمایش می‌گذارد، پیش بینی می‌شد که بازی سخت و جذاب باشد. استقلال توانست بازی را کنترل کنند و در نیمه دوم با تفکرات استراماچونی سه امتیاز را بگیرد. طبق این خبر پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: نکته جالب و مهم بازی، بازگشت سیدحسین حسینی به روزهای خوبش بود. با وجود دو گلی که او خورد، روز خوبی را پشت سر گذاشت و توپ‌هایی را مهار کرد که استقلال تهران در شرایط پیروزی قرار داد. بر اساس اخبار نامجومطلق با بیان اینکه حیف است که استقلال در نیم فصل دوم تقویت نشود، تصریح کرد: مدیران باشگاه استقلال باید دست استراماچونی را بیشتر باز کنند. وقتی استراماچونی با این تیم چنین نمایشی ارائه می‌کند، با داشتن بازیکنان بهتر، تیم قوی‌تری خواهد داشت.بر اساس اخبار باشگاه استقلال وی ادامه داد: در شروع فصل، تفکرات استراماچونی جا نیفتاده بود و بازیکنان به مشکل خورده بودند و نتوانستند کیفیت فنی خود را به نمایش بگذارند.پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به نقش استراماچونی در این تیم یادآور شد: باشگاه استقلال در حال حاضر با تیم ابتدای فصل قابل قیاس نیست، تیمی که در تبریز نترس بازی کرده و می‌تواند 4 گل به تراکتوری بزند که از نظر فنی بهترین بازیکنان را در اختیار دارد.نامجومطلق در خصوص اظهارنظر استراماچونی که به بازیکنانش گفته که نباید هیجان زده شوند، چون مسیر طولانی در پیش دارند گفت: قطعا حرف استراماچونی درست است. نباید در باد این پیروزی‌ها بخوابیم. اگر اشتباهات و نکات منفی را نبینیم، دچار مشکل می‌شویم.

خبر ورزشی مربوط به باشگاه استقلال را از سایت شهر خبر دنبال کنید.