به گزارش پارس به نقل از مهر:  اولین تمرین استقلال پس از شکست مقابل پرسپولیس از ساعت 15:30 و در کمپ اختصاصی این تیم برگزار شد. در تمرین امروز، جاسم کرار که مدتی به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی عراق غایب بود، از امروز تمریناتش را با استقلال آغاز کرد و قبل از شروع تمرین حدود 15 دقیقه با قلعه نویی صحبت کرد.


* امیر قلعه‌نویی با لباس شخصی در تمرین حضور داشت و به تماشای تمرین بازیکنان نشست.

* امیرحسین صادقی حدود 10 دقیقه با بازیکنان در رختکن صحبت کرد و از آنان خواست شکست مقابل پرسپولیس را فراموش کرده و برای پیروزی مقابل ذوب آهن هم‌قسم شوند.

* آندرانیک تیموریان که مشکلات مالی با باشگاه دارد در تمرین امروز غایب بود.

* برخلاف همیشه که امیر قلعه نویی برای بازیکنان در ابتدای تمرین صحبت می کرد، امروز جواد زرینچه حدود 5 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست با توجه به زمان کمی که تا دیدار مقابل ذوب آهن باقی مانده است تمرینات خوبی را انجام دهند تا بتوانند در اصفهان ذوب آهن را شکست بدهند.

* حدود 20 تن از تماشاگران خاصی که فقط آنها می توانند در زمان بسته بودن درب تمرین در کمپ استقلال حضور داشته باشند روی سکوها نشسته بودند و سرمربی محبوبشان را تشویق می کردند!

* پس از صحبت های جواد زرینچه بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و آنهایی که روز گذشته مقابل پرسپولیس به طور کامل بازی کرده بودند، پس از 20 دقیقه ریکاوری کمپ را ترک کرده و سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را ادامه دادند.