به گزارش پارس به نقل از جام نیوز، میرشاد ماجدی درباره برنامه ۹۰ دوشنبه شب اظهار داشت: «راستش به نظرم این شان برنامه ۹۰ نیست که این طور برای نگه داشتن کارلوس کی روش دست به هر کاری بزند. دوشنبه شب و دیالوگ های فردوسی پور و کاپیتان تیم ملی با کفاشیان به نظرم دیگر خیلی بیش از حد بود و مخاطب احساس می کرد مجری توانمند پر بیننده ترین برنامه ورزشی ایران دارد التماس می کند.»
 
وی که می گوید یک منتقد منصف و مستقل است و عقاید انتقادی اش نشات گرفته از دوستی با قلعه نویی نیست، درباره دلایل انتقادش از کی روش گفت: «من کارلوس کی روش را به عنوان یک مربی بزرگ قبول دارم اما فوتبال ما به اندازه پولی که به او می دهد، آش نمی خورد!»
 
ماجدی درباره وضعیت روحی و روانی بازیکنان استقلال بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم نیز افزود: «در دیدار مقابل فولاد، در حالی که از حریف پیش بودیم، شکست خوردیم و اکنون کادر فنی تمام تلاش خود را می کند تا بازیکنان را از لحاظ روحی، روانی و فنی ارتقا دهد و به درجه معقولی برساند.»
 
وی در پاسخ به این سئوال که علت غیبت بیگ زاده عمل نکردن باشگاه به تعهداتش برای پرداخت مطالبات وی بوده است یا خیر؟ اظهار داشت: با تلفن همراه بیگ زاده تماس گرفتم تا علت غیبت اش را جویا شوم اما پاسخ نداد. احتمالا کسالت داشته که در تمرین حضور نیافته یا از کسی مرخصی گرفته است.»
 
سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بیگ زاده برای غیبت در تمرین از او یا قلعه نویی مرخصی گرفته است یا خیر؟ گفت: «از من یا قلعه نویی مرخصی نگرفته است اما در مجموع بعید می دانم وی به خاطر نگرفتن مطالباتش در تمرین حضور نیافته باشد.»
 
ماجدی تاکید کرد: «تمامی غیبت هایی که بدون مجوز باشد، گزارش می کنیم و تصمیم گیری در مورد نحوه برخورد با بازیکن بر عهده مدیریت باشگاه است. البته بیگ زاده جزو بازیکنان با اخلاق و خوب باشگاه محسوب می شود.»
 
سرپرست استقلال در مورد وضعیت مصدومیت خسرو حیدری نیز گفت: «وی از ناحیه عضله پا دچار آسیب شده و منتظر تصمیم تیم پزشکی هستیم. البته بعید می دانم با توجه به وضعیت فعلی، او به دیدار با ذوب آهن اصفهان که قرار است روز جمعه هفته جاری برگزار شود، برسد.»