به گزارش پارس نیوز، 

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر در سال 1396، به نشانه دهمین قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های فوتبال کشور که برای اولین بار توسط یکی از باشگاه‌های کشور رقم زده شد، ستاره‌ای طلایی روی نشان خود قرارداد که با طی شدن مراحل قانونی به نام «پرسپولیس» به ثبت رسمی رسید و کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بالاترین مرجع فوتبال قاره این نشان را به رسمیت شناخت و آن را جایگزین نشان قبلی در مراجع، محافل رسمی و لیگ قهرمانان آسیا نمود. طبق این خبر باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار آن شد که نشان رسمی باشگاه پرسپولیس با ستاره طلایی در مراسم، محافل و مراجع رسمی به کار گرفته شود.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر علی پروین شایعه بازگشتش به باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره را رد کرد و اظهار داشت: از انتخاب محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل پرسپولیس استقبال کردم و هز زمان که شاگردانم در جایی سمت می‌گیرند خوشحال می‌شوم. طبق این خبر وی افزود: همیشه به آنها گفته‌ام هر زمانی که کمکی بخواهند در خدمت‌شان هستم اما به توجه به سن و سالم اصلا به بازگشت به پرسپولیس در هر سمتی فکر نمی‌کنم.

بر اساس اخبار ورزشی شهر خبر ضیا عربشاهی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس با حضور محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل جدید این باشگاه گفت: درباره انتخاب محمدحسن انصاری‌فرد باید بگویم  که او به خانه خودش برگشته و همه ما خوشحال هستیم که وزیر ورزش فردی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کرد که خودش پرسپولیسی‌ است و سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده است.

بر اساس این خبر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در باره عملکرد گابریل کالدرون تصریح کرد:‌کالدرون دو ماه است به پرسپولیس آمده و شاید شناخت کافی  از تیم نداشته باشد. همچنین طبق این خبر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دربی 90 که قرار است 31 شهریور برگزار شود،‌ گفت: به نظر من شرایط در دربی برای پرسپولیس بهتر است. باختن به تراکتور یک زنگ خطر برای پرسپولیس بود اما شرایط در دربی کاملا به سود پرسپولیس است و می‌توانیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم

طبق اخبار ورزشی شهر خبر محمد صادقی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییراتی که کالدرون در ترکیب پرسپولیس نسبت به چند فصل گذشته ایجاد کرده است، اذعان داشت: یک مربی حرفه‌ای و کاربلد است. در همین دو هفته نشان داده که به توانایی بازیکنان و آمادگی آنها در تمرینات توجه دارد. همین موضوع می تواند انگیزه تمام بازیکنان را افزایش دهد. بر اساس این خبر وی افزود باید به کالدرون اعتماد کرد و شخصا خوشحالم که پرسپولیس بتواند در مکتب خود که افتخارآفرینی برای هوادارانش در سطح ایران و آسیا است باقی بماند.

بر اساس اخبار ورزشی شهر خبر رضا وطنخواه که از بازیکنان پرسپولیس در داربی معروف سال ۱۳۵۲ بود،در سالگرد این بازیدرباره حال و هوای آن بازی هم اظهار کرد: راجرز سرمربی تیم روز داربی رسید و به خاطر همین مرحوم بهزادی ما را تمرین می‌داد. تنها نکته‌ای که همیشه در ذهنم هست یک خاطره با مرحوم غلامحسین مظلومی است. ما با هم در تیم ملی همبازی بودیم و زندگی می‌کردیم. قبل از مسابقه و حین گرم کردن با او هم‌صحبت شدم و او به من گفت " تیمسار خسروانی به ما گفته‌ است اگر پرسپولیس را ببریم نفری ۳ هزار تومان به ما می‌دهد." من هم به مظلومی گفتم، غلامحسین اگر این هواداران نبودند بازی را ول می‌کردم تا شما به ما گل بزنید و نفری ۳ هزار تومان بگیرید چون به ما که چیزی نمی‌دهند. البته این را با شوخی و خنده گفتم. طبق این خبر او اضافه کرد: بعد از اینکه گل چهارم را زدیم تقریبا یک سوم تماشاگران رفتند و فکر نمی‌کردند که گلزنی ما ادامه داشته باشد. مرحوم مرتضی احمدی هم آن‌جا بود و خیلی خوشحالی می‌کرد. ما هم در رختکن اصلا این نتیجه را باور نمی‌کردیم. خود آقای راجرز می‌گفت یعنی ما ۶ گل زدیم؟