به گزارش پارس نیوز، 

 باشگاه اوفای روسیه پیشنهاد اغواکننده ای را برای جذب علی علیپور به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است تا مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را با قراردادی سه ساله به خدمت بگیرد. طبق اخبار مهاجم پرسپولیس که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد در صورت پیوستن به این تیم روسی حدود ۸۰۰ هزار دلار برای پرسپولیس درآمدزایی خواهد داشت، رقمی که می تواند بخشی از بدهی های پرسپولیس را جبران کند. بر اساس این خبر باشگاه پرسپولیس که پاسخ باشگاه اوفای روسیه را سه شنبه شب گذشته داده است خواهان مبلغ بیشتری برای رضایتنامه علیپور شده است. در صورتی که روس ها با پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس موافقت کنند جدایی این بازیکن قطعی است

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر علی علیپور در پایان تمرین دیروز به همراه مدیربرنامه‌های خود در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا در مورد آینده‌اش در این تیم مذاکراتی با ایرج عرب داشته باشد. پیش از این علیپور از باشگاه پرسپولیس درخواست افزایش رقم قراردادش را کرده بود که عرب دیروز با این خواسته او موافقت کرد. بر اساس اخبار او یک فصل دیگر با تیم قرارداد دارد و مدیریت پرسپولیس خواستار عقد قرارداد جدید برای فصول بعد است.

بر اساس این خبر با گذشت نزدیک به یک هفته از اعلام سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در خصوص حضور سروش رفیعی و شایان مصلح در لیست مازاد، هنوز تکلیف این دو بازیکن برای فسخ قرارداد و جدایی مشخص نشده است.طبق این خبر  گویا در اولین جلسه بین طرفین سروش رفیعی و شایان مصلح هر کدام به ترتیب ۶۵۰ میلیون و ۲۵۰ میلیون برای دریافت فسخ به توافق دست می‌یابند اما اصرار آنها برای دریافت این مبلغ پیش از صدور رضایتنامه باعث شده تا پروسه این موضوع به درازا کشیده شود.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز به مصاف سایپا می رود که گابریل کالدرون تنها ۱۷ بازیکن را برای حضور در این دیدار فرا خوانده است.سرخپوشان پایتخت که یکی از عجیب ترین دوران آماده سازی خود را برای شروع رقابت های لیگ برتر پشت سر می گذارند نخستین بازی پیش فصل جدی خود را مقابل نارنجی پوشان برگزار می کنند. بر اساس اخبار کالدرون در حالی سید جلال حسینی، بوژیدار رادشوویچ، وحید امیری، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، بشار رسن و علی علیپور را برای این بازی کنار گذاشته است که اکثر آنها مصدومیت های قدیمی خود را پشت سر می گذارند

طبق اخبار شهر خبر یکی از خبرهای خوش برای هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات لیگ نوزدهم تمدید قرارداد هافبک عراقی این تیم بود.بشار رسن که به خاطر دوران نقاهت بعد از جراحی کتف در کمپ اسپایر قطر حضور دارد، چند روزی است که کار با توپ را زیر نظر پزشکان در دوحه آغاز کرده است.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر شایان مصلح و سروش رفیعی دو بازیکن مازاد پرسپولیس دوشنبه نیز نتوانستد با مسئولین این باشگاه به توافق برسند تا پروسه جدایی این دو از پرسپولیس پیچیده‌تر از قبل شود. طبق اخبار این دو که هنوز در لیست بازیکنان پرسپولیس حضور دارند کار سختی برای انتخاب تیم بعدی خود خواهند داشت. در حال حاضر تیم‌هایی چون نفت آبادان، پیکان، ماشین‌سازی، گل‌گهر و شاهین در لیست خود برای جذب بازیکن جدید لیگ برتری جای خالی دارند و تا کار سروش رفیعی و شایان مصلح در انتخاب تیم جدید دشوار شود. طبق این خبر محدودیت در انتخاب تیم جدید یکی از دلایل اصلی ناراحتی‌های این روزهای دو بازیکن مازاد پرسپولیس است چرا که رفیعی و مصلح معتقدند اگر باشگاه زودتر این دو را در لیست مازاد قرار می‌داد این بازیکنان پیشنهادات بهتری دریافت می‌کردند.

خبر ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.