به گزارش پارس نیوز، 

 تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تاکنون موفق به جذب فرشاد احمدزاده، کنعانی زادگان و وحید امیری شده است تا به ترکیب فصل پیش خود سه بازیکن دیگر را اضافه کند. طبق اخبار سرخ‌پوشان ترکیب فصل گذشته خود را نیز حفظ کردند تا با تیم کاملی پا به مسابقات بگذارند. گفتنی است به احتمال فراوان یک مهاجم خارجی دیگر نیز به ترکیب قهرمان سه سال اخیر فوتبال ایران اضافه خواهد شد

طبق خبر ورزشی شهر خبر پرسپولیس این روزها در ترکیه اردوی پیش فصل خود را پشت سر می گذارد و قرار است که با پایان این اردو کالدرون به طور رسمی لیست مازاد تیم را اعلام کند. طبق این خبر در حال حاضر حداقل یک بازیکن باید در لیست مازاد قرار میگیرد چرا که لیست پرسپولیس با خرید کنعانی زادگان یک نفر بیش از حد مجاز است. اما احتمالا بیشتر از یک بازیکن در لیست خروجی تیم کالدرون قرار بگیرد تا ظرفیت برای خریدهای جدید باز شود.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر پرسپولیس تهران که در فصل نقل و انتقالات تابستانی خط دفاع و هافبک خود را با حفظ محمد نادری و جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان و وحید امیری و فرشاد احمدزاده تقویت کرد، همچنان در فاز هجومی، تیم خود را متوجه مشکلاتی جدی می‌دید که در این راستا قدم نهایی را برای بازگرداندن مهدی طارمی به خانه برداشت و تصمیم نهایی هیئت مدیره، بستۀ پیشنهادی جذابی  آمادۀ ارائه به مهاجم تیم ملی و بازیکن لژیونر فوتبال ایران شد.

طبق اخبار حسین ماهینی کاپیتان باشگاه پرسپولیس و مدافع ارزشمند و وفادار این تیم که پس از مدت‌ها دوری از میادین به دلیل مصدومیت سنگینش، به تازگی توان حضور در تمرینات را پیدا کرده بود، بار دیگر با مصدومیتی نگران کننده و سخت روبرو شد تا از اردوی پرسپولیس اخباری مبنی بر پاره شدن رباط صلیبی او به گوش برسد!

بر اساس این خبر چند هفته قبل بود که شایعه حضور سید جلال در لیست مازاد باشگاه پرسپولیس به گوش رسید؛ شایعه ای عجیب و البته خنده دارد اما حالا از ترکیه و اردوی پرسپولیس خبر می رسد که این روز ها کالدرون اعتقاد ویژه ای به سیدجلال پیداکرده و بیش از پیش به نقش کلیدی کاپیتان پرسپولیسی ها پی برده است .

طبق خبر ورزشی شهر خبر بشار رسن، هافبک عراقی باشگاه پرسپولیس که پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام با مدیران سرخ‌ها برای ادامۀ همکاری به توافق رسید، در اقدامی فوق العاده و تحسین برانگیز، در مذاکرات خود در یافتن توافق نهایی، تخفیف سنگینی را به باشگاه تیمش داد! طبق این خبر در حالیکه رقم پیشنهادی بشار ۴۵۰ هزار دلار بود و  تیم‌های سپاهان و استقلال قادر به پرداخت دستمزد وی بودند .

طبق اخبار رسن با تخفیف ۱۵۰ هزار دلاری ، با پرسپولیس توافق کرد و در صورتی که سریعاً مطالبات گذشتۀ وی پرداخت شود، او به اردوی سرخ‌ها خواهد پیوست!

خبر ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.