به گزارش پارس نیوز، 

مدیران استقلال در نهایت مجبور شدند با پرداخت نقدی و در کشور کراوسی با استفاده از همکاری های سفارت ایران در این کشور، پرونده مهاجم کروات خود در لیگ پانزدهم را ببندند. طبق اخبار در نهایت باشگاه استقلال در آخرین روز فرصت قانونی پرونده خرید پرویز مظلومی در لیگ پانزدهم را که سال 1394 به استقلال پیوسته بود، بست. خریدی که در سال 1395 استقلالی ها با پرداخت تنها 30 هزار دلار می توانستند به بهترین شکل آن را به اتمام برسانند اما در نهایت مجبور به پرداخت رقمی نزدیک به 400 هزار دلار شدند که می توانست به استراماچونی کمک زیادی برای موفقیت در فصل جاری بکند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر در حالی که هنوز آتش خشم هواداران استقلال بابت جدایی آیاندا پاتوسی از جمع آبی‌ها خاموش نشده است. تصویری از جشن تولد سوپرستارۀ فصل گذشتۀ آبی‌پوشان منتشر شد که آتش خشم آبی‌دلان را شعله‌ور کرد. طبق این خبر گفتنی است هواداران استقلال یکی از مقصران اصلی جدایی پاتوسی از تیم محبوب‌شان را شفر و پسرش می‌دانند و دیدن عکس جشن تولد هافبک سابق خود با حضور مرد آلمانی و پسرش، احتمالاً برای آن‌ها غیرقابل تحمل خواهد بود!

طبق اخبار شهر خبر شفر در جدیدترین اظهارات خود، اعتراف کرد که او دستور جذب پاتوسی را به مسئولان باشگاه اماراتی داده است. طبق این خبر  او در مصاحبه با نشریه "الامارات الیوم" گفت: پاتوسی در استقلال زیرنظر من کار می کرد. به همین خاطر به مسئولان باشگاه اطلاع دادم که سریع وارد مذاکره با او شوند و در نهایت با او قراداد امضا کردیم.

 به گزارش خبر ورزشی شهر خبر پیروز قربانی درباره تغییرات دوباره استقلال در فصل نقل‌وانتقالات پیش‌فصل و انتقاد هواداران از عملکرد مدیران باشگاه اظهار داشت: استقلال در حال حاضر یک تیم معمولی است و چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. شاید با آغاز بازی‌های لیگ، آنقدر از لحاظ تاکتیکی خوب کار کرده و بتوانند نظرها را عوض کنند، اما از روی ظاهر آن چیزی که می‌بینیم، استقلال یک تیم معمولی است و تنها تفاوتش با تیم‌های دیگر، داشتن هوادار است.

به گزارش اخبار شهر خبر ستار همدانی گفت: با آمدن استراماچونی شرایط استقلال نسبت به گذشته بهتر شده، او نشان داد که وارد حاشیه ها نخواهد شد و تمام تمرکزش بر این است که بتواند یک تیم موفق را در لیگ نوزدهم روانه مسابقات کند. طبق این خبر وی ادامه داد: یکی از امتیازات مثبت استراماچونی برخورد قاطع با بازیکن سالاری است و او به کسی اجازه نخواهد داد هر کاری که دلش خواست انجام دهد.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر پس از افشاگری رضا چلنگر مبنی بر اینکه استقلال قبل از پرسپولیس دنبال جذب برانکو بود و حتی با او توافقات ابتدایی نیز حاصل شده بود در فضای مجازی شایعه شد که امیررضا واعظ آشتیانی سال ۸۷ با برانکو مذاکره کرد تا او را به استقلال بیاورد، اما طبق این خبر مدیرعامل اسبق آبی‌ها با رد قاطعانه شایعه فوق گفت:در زمان من نه تنها با آقای برانکو بلکه با هیچ سرمربی خارجی دیگری مذاکره نشد فقط آقای روته‌مولر را سال ۸۸ آوردیم که ایشان هم مربی بود نه سرمربی. به طور کلی معتقدم در آن مقطع سرمربی خارجی نمی‌توانست موفق باشد و روی همین اصل سراغ خارجی‌ها نرفتم. در مورد آقای برانکو هم من و هم معاونانم هیچ مذاکره‌ای با او نداشتیم، ولی شاید همان‌هایی که مرحوم حجازی را برکنار کردند، دنبال آوردن برانکو بودند.

اخبار ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.