به گزارش پارس نیوز، 

هفتۀ بیست و سوم لیگ برتر ایران امروز با دیدار حساس دو تیم پرسپولیس و استقلال پیگیری خواهد شد. دربی هشتاد و نهم چهارمین تقابل شفر و برانکو به‌شمار می‌رود و دو مربی در پی کسب دومین پیروزی خود مقابل هم هستند.

 

نکته قابل توجه درباره این دیدار، ضعف دو تیم در جناح چپ و راست است. مرد کروات قرمزها با وجود آماده نشدن ماهینی و مصدومیت انصاری و ربیع‌خواه و مصلح، فقط محمدنادری را برای دفاع چپ در اختیار دارد. موضوعی که با توجه به هماهنگی کم نادری با تیم، می‌تواند پاشنه آشیل پرسپولیس در این دیدار باشد.

 

محمد نادری

محمد نادری

 

در مقابل شفر هم با مصدومیت غفوری، با چالش بزرگی در سمت راست خود مواجه است. بازیکنی که هروقت در ترکیب استقلال حضور نداشته است آبی‌پوشان با افت 50 درصدی در گل‌زنی مواجه شده‌اند. مرد آلمانی نیمکت استقلال برای پر کردن جای وریا کار سختی دارد. پژمان منتظری یکی از گزینه‌های احتمالی برای بازی در دفاع راست است که کند بودن او می‌تواند در برابر هافبک‌های سرعتی پرسپولیس تاوان سختی را برای شفر به‌همراه داشته باشد. با توجه افت شدید خسرو حیدری و کم تجربگی محمدی‌مهر باید دید گزینه آخر شفر برای این دیدار چه چه کسی خواهد بود.

 

فرشاد محمدی‌مهر