به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، امیر عابدینی که در حال حاضر به عنوان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ مشغول به کار است، در روزهای گذشته تلاش‌های فراوانی برای پرسپولیسی شدن علیرضا بیرانوند انجام داد. نکته جالب اینکه این مدیر تمام اخبار را در خصوص این بازیکن و مذاکرات انجام شده روی شبکه‌های اجتماعی قرار داد تا طرفداران در جریان آخرین اخبار قرار بگیرند.

 

همین اتفاق باعث شد تا طرفداران استقلال نسبت به رفتاری که عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در خصوص تقویت رقیب دیرینه و سنتی‌شان انجام می‌دهد، واکنش نشان دهند. تلگرام منتسب به طرفداران باشگاه استقلال با درج مصاحبه‌ای از امیر عابدینی با یکی از رسانه‌های نوشتاری قدیمی در سال 70 خطاب به او نوشت:«عابدینی با وجود مسئولیت در هیئت رئیسه سازمان لیگ مشغول جذب بازیکن، پول، اسپانسر و ... برای پرسپولیس است و نیمه شب‌ها هم علنی این اقدامات را به اطلاع طرفداران پرسپولیس می‌رساند. ایشان اصرار دارد خیلی عاشق پرسپولیس است اما مصاحبه‌ای که او با کیهان ورزشی در آغاز دهه 70 انجام داد ثابت می‌کند در اولین روزهای حضورش در مدیریت ورزش ایران پرسپولیس، استقلال، کشاورز و پاس برایش فرقی نداشت و هر کجا دستور می‌دادند، اطاعت می‌کرد!»

 

حالا باید منتظر شد و واکنش عابدینی به این حمله تلگرامی در دنیای مجازی از سوی طرفداران استقلال را دید. گرچه بعید است او با تمام تجربیاتی که در این سال‌ها دارد، بخواهد به این ماجرا واکنش نشان دهد.