به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا عصر دوشنبه به میزبانی تیم ازبکستانی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر پاختاکور به پایان رسید تا شاگردان برانکو وداع زودهنگامی با لیگ قهرمانان داشته باشند. طبق اخبار شهر خبر با این نتیجه پاختاکور ۸ امتیازی شد و به صدر جدول صعود و پرسپولیس با ۴ امتیاز در انتهای جدول ماند تا عملاً از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه تیم پرسپولیس در روز شکست مقابل پاختاکور در آمار نیز عملکرد ضعیفی مقابل حریف خود داشت. بنا بر اخبار شهر خبر پرسپولیس در حالی مقابل حریف ازبکستانی خود شکست خورد که در آمار نیز تیم پاختاکور برتری نسبی نسبت به نماینده کشورمان داشت

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شکست تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان ابراز تأسف کرد و داور را عامل ناکامی سرخپوشان دانست. طبق اخبار شهرخبر برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در حضور خبرنگاران گفت: در بازی اول گل آفساید از پاختاکور دریافت کردیم و در بازی با السد هم این اتفاق تکرار شد. طبق اخبار برانکو ادامه داد ما الان آمده‌ایم در زمین حریف بازی کنیم و نمی‌توانیم 25  موقعیت گل ایجاد کنیم تا به گل برسیم. داور یک پنالتی صد درصد ما را نگرفت. همه صحنه را دیدند به غیر از داور!

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه وی در پاسخ به این پرسش که «چرا فصل پیش با وجود اینکه مشکلات زیادی داشتید و داوری علیه‌تان بود تا فینال پیش رفتید و فکر نمی‌کنید این فصل مشکل‌تان برنامه‌ریزی مسابقات بود؟»، عنوان کرد: مشخصاً این تعداد فشردگی بازی‌ها در عملکرد ما تأثیرگذار بود. این فشردگی نه فقط روی پرسپولیس، بلکه روی هر تیمی تأثیر منفی دارد.بنابر اخبار وی گفت: با این حال فشردگی برنامه مسابقات دلیل حذف ما نبود، چرا که بازیکنانم با تمام این مشکلات خیلی عالی بازی کردند، اما نتیجه نگرفتند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان راجع به این پرسش که فکر می‌کند در نهایت چه تیم‌هایی از گروه D لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهند کرد، گفت: السد تیم خیلی خوبی است و قطعاً از گروه ما بالا می‌رود. پاختاکور هم تیم خوبی است که راهی مرحله بعد خواهد شد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه نوذر رودنیل گفت: در دقایق پایانی نیمه اول مسابقه که در زمان‌های وقت اضافه بود در شرایطی که سید جلال حسینی در محوطه جریمه پاختاکور در موقعیت سرزنی بود با خطای مدافع آن تیم سرنگون شد. این حرکت خطا بود و داور استرالیایی باید اعلام ضربه پنالتی می‌کرد.بر اساس اخبار وی ادامه داد: این داور خطای پنالتی روی مهدی ترابی را هم اعلام نکرد. عدم اعلام دو پنالتی برای یک تیم در یک بازی، عملکرد داوری را زیر سوال می‌برد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه علی خسروی درباره نحوه قضاوت کریس بیث، داور دیدار تیم‌های پاختاکور ازبکستان و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و صحنه مشکوک به پنالتی برای نماینده ایران در دقیقه 78 اظهار داشت: بعد از این صحنه مدافع پاختاکور توپ را به دروازه‌بان پاس می‌دهد و دروازه‌بان این توپ را با دست می‌گیرد که این صحنه نیز از چشم داور دور ماند، اما شیطنت تلویزیونی در عدم پخش صحیح تکرار صحنه پنالتی ما را مجاب می‌کند تا بگوییم حتماً پنالتی‌ رخ داده است که کارگردان اجازه پخش تکرار از زوایای مناسب را نمی‌دهد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه علی علیپور بعد از حذف زودهنگام تیمش از لیگ قهرمانان آسیا به دنبال شکست یک بر صفر مقابل پاختاکور گفت: بازی سختی بود از این جهت که هر دو تیم برای پیروزی راهی میدان شده بودند و برای رسیدن به هدف‌شان جنگیدند. بنا بر اخبار وی ادامه داد ما روی یک غافلگیری دروازه‌مان باز شد و در آخر هم حذف شدیم.وی در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه بدست آمده عادلانه بود یا نه؟ عنوان کرد: در طول بازی مخصوصا دقایق پایانی نیمه اول موقعیت‌های گل زیادی را به هدر دادیم و اگر از آنها استفاده می کردیم به آن شکل غافلگیر نمی‌شدیم.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه علیرضا بیرانوند پس از شکست یک بر صفر مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: شرمنده هواداران و مردم ایران شدیم بازی خوبی انجام دادیم متأسفانه ۴-۵ دقیقه مانده بود به پایان بازی گل خوردیم مساوی هم در این دیدار می‌توانست برای صعود به دور بعد به ما کمک کند موقعیت های خوبی داشتیم که گل نشد روی غافلگیری گل خوردیم.طبق اخبار وی در مورد اشتباه داوری که در آسیا ۷ امتیاز از پرسپولیس گرفته است،گفت:  برانکو گفت که این اشتباهات داوری از قصد نیست در بازی رفت هم با اشتباه داوری گل آفساید خوردیم در بازی  با السد هم گل آفساید خوردیم در این بازی دو پنالتی برای ما نگرفتند. دو پنالتی روی سیدجلال و ترابی انجام شد که کارشناسان داوری آن را بیان کردند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا در پیامی از تلاش کادرفنی و بازیکنان تشکر کرد. بر اساس اخبار در پیام هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه خطاب به اعضای تیم، آمده است: تلاش‌های فراوانی را که در این سال‌ها به‌ویژه در این فصل برای پرسپولیس بزرگ انجام داده‌اید و ساق‌های خسته اما استوار شما را قدر می‌دانیم. لحظه‌ای تردید نکنید که به قدر ذره‌ای از محبت و عشق خانواده بزرگ پرسپولیس نسبت به شما کاسته نخواهد شد.

خبر ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.