به گزارش پارس به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از پایان دیدار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ایران را ترک کرد قرار است اواخر خردادماه (28 یا 29 خرداد) به تهران بازگردد تا قرمزپوشان را برای فصل آینده آماده کند.

بر این اساس قرار است تمرینات پرسپولیس از 28 خردادماه آغاز شود و قرمزپوشان تا 7 تیر به مدت 10 روز تمرینات خود را در تهران دنبال کنند.

بازیکنان این تیم از تاریخ 8 تا 10 تیرماه استراحت خواهند کرد و پس از آن شاگردان برانکو خود را مهیای ارودی خارج از کشور به مدت دو هفته خواهند کرد. قرار است 4 بازی تدارکاتی برای سرخ پوشان در خارج از کشور درنظر گرفته شود.

پس از این مدت پرسپولیسی‌ها به تهران بازخواهند گشت و تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر دو دیدار تدارکاتی با دو تیم لیگ برتری خواهند داشت و پس از آن به استقبال از بازی‌های فصل جدید خواهند رفت.

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ همچنین از باشگاه پرسپولیس خواسته است که بازیکنان جذب شده باید طبق برنامه وی از قیبل (برنامه‌های غذایی و ...) روند آماده‌سازی را طی کنند و هشدار داده است که در صورت حضور بازیکنی با اضافه وزن در تمرینات، با آن‌ها برخورد خواهد کرد.