به گزارش پارس به نقل از مهر حمید درخشان درباره برگزاری کلاس‌های مربیگری سطح A آسیا با بیان مطلب فوق اظهار کرد: قطعا برگزاری این کلاس‌ها به مربیان کمک می‌کند. حتی اگر مربیان یک نکته کلیدی یاد بگیرند، استفاده بهینه‌ای از این کلاس برده‌‌اند.

وی درباره اینکه بعضی از مربیان معتقدند برگزاری این کلاس‌ها ثمره‌ای ندارد، تصریح کرد: هر کسی نظر خودش را دارد ولی حداقل این کلاس‌ها این است که مربیان با هم تبادل نظر می‌کنند. از مربیان می‌خواهم که از حضور در این کلاس‌ها فرار نکنند. این کلاس‌ها حتی اگر چیزی نداشته باشد، تبادل نظر با سایر مربیان را دارد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره مشکلات این تیم در فصل گذشته خاطرنشان کرد: به نظرم تغییرات زیاد مدیریتی در باشگاه باعث شد که ثبات از بین برود. پرسپولیس با بضاعتی که داشت در آسیا خوب پیش رفت ولی تغییر و تحولات باعث شد که روند رو به رشد پرسپولیس ادامه نیابد.

درخشان تاکید کرد: این تغییرات به کادر فنی هم رسید و به جای من برانکو  ایوانکوویچ را آوردند که شناختی از تیم نداشت و در نهایت باعث شد پرسپولیس از آسیا حذف شود.

وی ادامه داد: ساختار و تشکیلات فوتبال و باشگاه ما ایراد دارد و ما به جای رفع این مشکل، دنبال تغییر سرمربی هستیم. واقعا سرمربی نمی‌تواند با این شرایط معجزه کند.

«یکی از مشکلات پرسپولیس زمان سرمربیگری شما به نحوه برخورد با بازیکنان خاطی مربوط می‌شود؛ در حالی که برانکو این مشکل را قاطعانه حل کرد.» درخشان در این خصوص گفت: من جوری با بازیکنان برخورد کردم که تیم لطمه نخورد و حتی در مرحله گروهی صدرنشین آسیا بودیم ولی آقایان جوری برخورد کردند که تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد!

سرمربی پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: موجودیت و بضاعت ما همان بود. ما آن موقع مصدومان زیادی داشتیم و اگر می‌خواستیم بازیکنان خاطی را هم مستقیم کنار بگذاریم، باید من و شما داخل زمین می‌رفتیم و بازی می‌کردیم!

درخشان افزود: جالب است که گزارشگر بازی برگشت پرسپولیس با الهلال هم می‌گفت دست برانکو بسته است. خب مگر دست ما باز بود؟ ما هم با این بازیکنان تا وقتی که بودم صدرنشین مرحله گروهی شدیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس در پایان درباره تداوم بلاتکلیفی پرسپولیس برای فصل بعد هم گفت: اگر پرسپولیس از این وضعیت خارج نشود، قطعا وضعیت بدتری نسبت به فصل قبل خواهد داشت.