به گزارش پارس نیوز، 

ایمان سلیمی، مدافع جوان تراکتورسازی که در این فصل نمایش موفقی در ترکیب سرخپوشان تبریزی داشته، طی سه بازی اخیر با شکست تیمش در آستانه از دست دادن بهترین فرصت برای دستیابی به اهداف تیمش است. آنها در سه دیدار مقابل سپیدرود، پیکان و ذوب آهن بزرگترین اندوخته فصل خود را از دست داده‌اند تا شانس تصاحب عنوان قهرمانی برای آنها کاهش یابد و در بازی امروز تنها پیروزی آنها را به مسیر بازگرداند.

 

در این راه خط دفاعی تراکتورسازی بزرگترین مسوولیت را در جدال با پرسپولیس پیش رو خواهد داشت. آنها که طی این سه دیدار 6 گل دریافت کرده‌اند، امیدوارند برابر پرسپولیس و خط هجومی این تیم عملکرد موفقی به جا گذاشته و مانع از فروپاشی دروازه شوند.

 

ایمان سلیمی، مدافع جوان سرخپوشان یکی از بازیکنانی است که مطمئنا جرج لیکنز در بازی امروز امید زیادی به درخشش او خواهد داشت. مدافعی که در پارس جنوبی جم نیز فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت و در نهایت توانست شرایط برای حضور در تراکتور و جستجوی رویای بزرگتر خود را فراهم آورد. سلیمی امروز امیدوار است در تقابل با علی علیپور و دیگر حمله وران پرسپولیس با ارائه نمایشی بی نقص و کم اشتباه مانع از جشن گل حریف شوند. باید دید سلیمی در دستیابی به این هدف موفق خواهد بود یا خیر.