به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال پارس جنوبی با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو شده و بازیکنان این تیم در سه روز گذشته به خاطر این مشکلات حاضر به تمرین نشدند. این در حالی است که تیم پارس جنوبی با هدایت مهدی تارتار با وجود همه مشکلات مالی در این فصل نیز نتایج ارزشمندی گرفت و هم‌اکنون در رده نهم جدول قرار دارد.

مهدی تارتار در مورد وضعیت بغرنج این باشگاه گفت‌وگویی به شرح ذیل انجام داده است.

شرایط سختی را در پارس جنوبی تجربه می‌کنید مشکلات مالی باعث شده بازیکنان سه روز تمرین نکنند. خودتان در این مورد صحبت کنید.

چه بگویم واقعاً کار سخت است،‌ کارد به استخوان رسیده  هرچقدر با بازیکنان صحبت می‌‌کنیم اما حرف‌های آنها ما را قانع می‌‌کند و دیگر ما حرفی برای گفتن نداریم. حتی برخی از بازیکنان ما برای هزینه ایاب و ذهاب هم مشکل دارند آخر فصل است. بازیکنان هم حق دارند و می‌گویند چهار بازی دیگر بیشتر باقی نمانده است. ما هم پنج‌شنبه در لیگ بازی داریم و باید به مصاف پیکان برویم.

رضائیان مدیرعامل باشگاه می‌گوید در تلاش است تا مشکلات حل شود اما ظاهراً مسئولان استانی این تیم را به حال خود رها کرده‌اند.

همه تلاش می‌کنند تا مشکلات حل شود اما سؤال من این است وقتی نمی‌توانند هزینه حضور در لیگ برتر را تأمین کنند چرا هدف‌گذاری می‌کنند تا تیم به لیگ برتر صعود کند البته در آن سالی که من به پارس جنوبی رفتم هدف‌شان صعود به لیگ برتر نبود اما آنقدر خوب نتیجه گرفتیم که مسئولان ترغیب به حمایت شدند و گفتند ال و بل می‌کنیم و هزینه‌های باشگاه در لیگ برتر را تأمین خواهیم کرد.

 

 

کدام مسئولان این حرف‌ها را زده‌اند؟

من اسم نمی‌گویم اما خیلی‌ها قول دادند که بودجه حضور ما در لیگ برتر را تأمین کنند ولی بعد از صعود به لیگ برتر آمدند و عکس گرفتند و تبلیغات‌شان را انجام دادند و دیگر هم خبری از آنها نشد. گلایه من به یکسری از بدقولی‌ها است آنهایی که به وعده‌هایشان عمل نکردند.

شما در هفته آخر با پرسپولیس بازی دارید و حتی ممکن است در  تعیین قهرمانی لیگ تأثیرگذار باشید.

بله، ما احتمالاً در سرنوشت قهرمانی لیگ تأثیرگذار هستیم هم با تراکتورسازی و هم با پرسپولیس بازی داریم اما بازیکنان ما شرایط سختی دارند و آدم می‌ترسد که حرف و حدیثی پیش بیاید به هر حال من پرسپولیسی‌ هستم و سابقه حضور در پرسپولیس به عنوان بازیکن و مربی را دارم. با این حال ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی جوانمردانه ارائه دهیم هرچند شرایط تیم ما خوب نیست و مسئولان هم بی‌توجه هستند. حضور در لیگ برتر هزینه دارد باور کنید اکنون برای هزینه سفرهایمان مشکل داریم و بودجه هر هفته را از سازمان لیگ می‌گیریم دیگر به ته ماجرا رسیده‌ایم.

با این شرایط در پارس جنوبی می‌مانید؟

هفته پیش هم  از همه هواداران تشکر کردم و  همچنین بازیکنان تیم که جانانه جنگیدند دو سال با وجود مشکلات مالی که داشتیم هیچ وقت این تیم خطر سقوط را احساس نکرد اما کار با این شرایط بسیار سخت است.

ممکن است مقابل پیکان به میدان نروید.

ما قطعاً مقابل پیکان بازی خواهیم کرد زیرا حاضر نشدن در مسابقات لیگ جرائم سنگین دارد اما اینکه هر بازیکن انفرادی تمرین کند تمرین از شرایط مسابقه خارج می‌شود. این را هم بگویم اگر بازیکنان اصلی حاضر به بازی نشوند ممکن است با جوان‌ترها مقابل پیکان بازی کنیم ما چهار بازی دیگر داریم و امیدوارم هرچه زودتر مشکلات حل شود اما در بازی پیش‌رو با پیکان ممکن است از بازیکنان جوانتر استفاده کنیم.