به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی مقابل سایپا اظهار کرد:‌ تشکر می‌کنم از هوادارانی که از ما حمایت کردند، احساس تنهایی نمی‌کنیم، خدا را شکر خوب حمایتمان می‌کنند، بچه‌های ما امروز سعی در انجام کارهایی که می‌خواستیم کردند، خیلی تلاش کردند، تبریک می‌گویم به تیم دوست عزیزم علی دایی، می‌دانستیم آن‌ها روی کرنر و ضربات ایستگاهی خیلی خطرناک ظاهر می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: ما عقب افتادیم و تلاش کردیم برگردیم، در کل از عملکرد بچه‌هایم فوق‌العاده راضی هستم، در بهترین زمان تلنگر خوردیم، از خود من تا جوانترین عضو تیم تمرکز نداشتیم، خوشم نمی‌آید بگویم فشار مسابقات باعث این نتیجه شد اما باید حتماً می‌بردیم، سعی کردیم روی قاسم حدادی‌فر خیلی ریسک نکنیم اما مجبور بودیم که او بازی کند، چون او شاه مهره ما است.

وی ادامه داد: باخت را نمی‌توانیم قبول کنیم، حریف ما زحمت کشید، آن‌ها می‌دانستند چه می‌خواهند، برخلاف جریان بازی گل خوردیم، در رختکن به بچه‌هایم گفتم سجده شکر به جا بیاوردید چون در بهترین زمان ممکن تلنگر خوردیم، ممکن بود این تلنگر را در بازی‌های لیگ قهرمانان بخوریم.

منصوریان در خصوص استقبال کم هواداران گفت:‌ من هم در این مدتی که اینجا هستم خودم این سؤال را دارم، سال‌های قبل که با تیم نفت یا حتی به عنوان کاپیتان استقلال به اینجا می‌آمدم سکوها پر می‌شد، با این حال من قانع هستم همین تعداد هم که می‌آیند احساس خانگی خوبی به ما دست می‌دهد، هواداران فوتبال هواداران ثروتمندی نیستند، آن‌ها بخشی از جامعه هستند که با فوتبال زندگی می‌کنند وقتی وقت‌شان را در این روزگار روی فوتبال می‌گذارند باید به آن‌ها توجه شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ما در فولادشهر هوادار زیاد داریم، در بحث بلیت آقای آذری زحمت کشید و هواداران هزینه‌ای نمی‌دهند اما فکر می‌کنم اگر کارخانه در جاهای مختلف اتوبوس بگذارد و بتوانیم امکاناتی را برای هواداران فراهم کنیم تا آن‌ها بتوانند بیایند و بروند قطعاً با اطمینان خاطر بیشتری به ورزشگاه می‌آیند.

وی در خصوص داوری این مسابقه عنوان کرد: من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اعصابم را از سر راه نیاوردم داوری خوب بود، داشتم منفجر می‌شدم علی دایی من را آرام کرد، همانقدر که صحبت نمی‌کنم تأیید هم نمی‌کنم، دوست دارم همه داوران مثل علیرضا فغانی شوند.

منصوریان در خصوص خط هافبک تیمش گفت: قاسم حدادی‌فر شدن یک دهه زمان برده است ما یکی را می‌خواهیم که کمی مانند حدادی‌فر باشد، نقش لیدری از او نمی‌خواهیم بازیکنانی داریم که کنار حدادی‌فر می‌توانند مکمل‌های خوبی باشند، در اصفهان بعد از دو دهه حدادی‌فر و نویدکیا ساخته شدند، در این پست بازی کرده‌ام و می‌دانم که خصوصیات عجیب و غریبی می‌خواهد، حدادی‌فر شدن سخت است در حال کار کردن روی بازیکنان‌مان هستیم تا در کنار او با تجربه شوند و البته یک جاهایی باید تاوان ریسک‌مان را هم بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان ابراز کرد: من آکادمی باشگاه را دیدم و به شما می‌گویم که یک موج خوب در حال آمدن است اگر از باشگاه و آکادمی حمایت خوبی شود ذوب‌آهن با اختلاف در زمینه آکادمی و فوتبال پایه پیش‌رو خواهد بود، دیروز نمایندگان AFC آمدند و گفتند بخشی از آکادمی شما را باید به عنوان نمونه نشان دهیم.