به گزارش پارس نیوز، 

جواد طاری بخش ضمن تشکر و قدردانی از حمایت هواداران پرشور خراسانی از تیم پدیده شهر خودرو در بازی مقابل استقلال تهران در ورزشگاه امام رضا(ع) اظهار کرد: در آن بازی یک همدلی ویژه ای از سوی تمامی دستگاه های اجرایی و همچنین رسانه ها برای حضور تماشاگران در ورزشگاه به وجود آمد که نتیجه آن حضور تماشاگران در ورزشگاه و تشویق و ایجاد انگیزه چند برابری تمامی اعضای باشگاه ، برای کسب پیروزی مقابل تیم استقلال بود که باشگاه پدیده شهر خودرو بر خود لازم می داند تا از این حمایت ها و هواداران فهیم و پرشور خراسانی تقدیر و تشکرکند.

 

وی ادامه داد: هواداران تیم پدیده شهر خودرو در بازی با استقلال نشان دادند که با اخلاق ترین هواداران فوتبال کشور هستند و فرهنگ و منش بالای خود را به رخ کشیدند. تماشاگران فهیم مشهدی در شرایطی در بازی مقابل تیم استقلال ، استادیم امام رضا (ع) را پر کردند که با وجود همجواری هواداران میهمان و میزبان بهترین اتفاق ها رقم خورد و بدون کوچکترین حاشیه ای روی سکوها، پیروزی نماینده شهرشان را در ورزشگاه جشن گرفتند و یک روز باشکوه را رقم زدند. خوشبختانه با پیروزی مقابل تیم استقلال ،کسب سهمیه آسیایی برای تنها نماینده فوتبال خراسان حالا بسیار نزدیک است و امیدوایم بازهم با حمایت همه جانبه هوادارانمان بتوانیم این اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

 

طاری بخش افزود: با هماهنگی های انجام شده و پیشنهاد حمیداوی مالک باشگاه و نظر مساعد کلایی ، شهردار ورزش دوست مشهد و همچنین شورای شهر، و با توجه به حساسیت بازی های باقی مانده تیم پدیده شهر خودرو ، تعداد زیادی اتوبوس برای انتقال هواداران مشهدی به تهران جهت حضور در بازی مقابل سایپا تدارک دیده شده است.  

 

سخنگوی باشگاه پدیده شهر خودرو اظهار کرد: بر این اساس هواداران خراسانی علاقه مند به حضور در تهران برای تماشای دیدار تیم های پدیده شهر خودرو و سایپا تهران می توانند از فردا سه شنبه با حضور در محل دفتر باشگاه جهت حضور در این مسابقه ،ثبت نام اولیه خود را انجام نمایند.

 

وی ادامه داد: آن دسته از هوادارانی که قصد حضور در تهران برای تماشای این بازی را دارند، لازم است از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه، 10 لغایت 12 اردیبهشت ماه با مراجعه به دفتر باشگاه پدیده شهر خودرو به آدرس مشهد، خیابان بهار ، بین چهارراه لشکر و چهارراه استانداری ، بهار ۱۷ نسبت به ثبت نام اولیه خود اقدام نمایند.

 

طاری بخش افزود: در این راستا هواداران گرامی می بایست در زمان ثبت نام حتما کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند.اولویت اعزام هواداران با افرادی خواهد بود که ثبت نام اولیه خود را در محل باشگاه با تکمیل فرم ثبت نام انجام دهند و رسید دریافت نمایند. همچنین اعزام آن دسته از هوادارانی که سن آنها زیر ۱۸ سال می باشد، تنها با رضایت نامه ولی که به صورت حضوری ارایه شود، انجام پذیر خواهدبود.

 

وی تاکید کرد: این سفر به صورت رایگان(با ارایه صبحانه، ناهار و شام) خواهد بود، و زمان حرکت اتوبوس ها به تهران عصر روز شنبه، 14 اردیبهشت‌ماه و زمان برگشت به مشهد پس از پایان بازی در روز یکشنبه، 15 اردیبهشت ماه خواهد بود. همچنین از هوادارانی که قصد حضور در این سفر را دارند کارت شناسایی معتبر گرفته خواهد شد که پس از پایان سفر به آنها عودت داده می شود.

 

گفتنی است دیدار تیم های پدیده شهر خودرو و سایپا در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر یکشنبه 15 اردیبهشت ماه ساعت 18:15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران برگزار خواهد شد.