به گزارش پارس نیوز، 

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت:جا دارد از انجمن خبرنگاران ورزشی، شهرداری، استان قدس و ... که در این بازی خیلی از ما حمایت کردند تشکر کنم. تلاش زیادی صورت گرفت که بازی خوبی برگزار شود و با یک کار جمعی بازی به شکلی خوب برگزار شد. از هواداران پدیده ممنونم چون وقتی از اتوبوس پیاده شدیم فقط تشویق پدیده را شنیدیم و این پشتیبانی دلیل اصلی برد ما در بازی امروز بود. از تک تک مردم تشکر می‌کنم و امیدوارم در پایان لیگ جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

 

بازی نفس گیری مقابل استقلال داشتیم

وی افزود: بازی سخت و نفس‌گیری مقابل یک تیم با مربی خوب داشتیم، بازی کردن با استقلال واقعا سخت است ولی فکر می‌کنم شیوه بدی نداشتیم و گل زدیم و از آن محافظت کردیم.

 

برخی بازیکنانم با آنتی‌بیوتیک بازی کردند

گل محمدی تاکید کرد:‌ هیجان بازی بالا بود، بازی بیشتر هیجانی بود تا موقعیت های آشکار داشته باشد. حتی می شد گلهای بیشتری بزنیم ولی از بازیکنانم ممنون هستم. برخی از آنها با آنتی بیوتیک و آمپول بازی کردند و غیرت خود را به مردم نشان دادند.البته کار ما هنوز تمام نشده و ۳ بازی سخت در پیش داریم و امیدوارم با انرژی خوب مسابقات را پیگیری کنیم.

 

داوری بد نبود

وی در خصوص داوری گفت: فکر می‌کنم در مجموع قضاوت بدی نداشتند ولی ما روی چند صحنه اعتراض داشتیم. هفته گذشته برای ما وقت اضافه کمی گرفتند ولی امروز 6 دقیقه وقت اضافه گرفته شد ولی در مجموع ناظمی و تیم داوری روی بازی تسلط داشتند.

 

تیم قهرمان و سهمیه بگیرها روز آخر مشخص می‌شود

گل‌محمدی در خصوص کار پدیده در ادامه راه گفت: بازی های سختی در پیش داریم ولی اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود یا سهمیه می‌گیرد روز آخر مشخص می‌شود. اگر انرژی و تلاش امروز را در بازی های آتی هم داشته باشیم می‌توانیم سهمیه بگیریم. من به مردم مشهد قول داده ام تا آخرین لحظه که امید داشته باشیم بجنگیم.

 

فکر می‌کنم صادقی محروم شد

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص غیبت اکبر صادقی در بازی بعد گفت: فکر می‌کنم این بازیکن 3 کارته شد و بازی بعد را از دست داد ولی صادقی امروز هم یکی از بازیکنان خوب ما که خیلی تلاش کرد بود.

 

تعویض برزای اصلا زود نبود

وی در خصوص اینکه چرا برزای را زود تعویض کرده است گفت:تعویض او هم اصلا زود نبود. دلیل خاصی هم نداشت، بهنام برزای امروز گل حساسی به ثمر رساند. او روند خوبی دارد و هفته به هفته بهتر می‌شود.

 

امیدوارم آخر فصل پاسخ خوبی به زحمات هیات مدیره بدهیم

گل محمدی ادامه داد: من می‌خواهم از فرصت استفاده کنم و از حمیداوی تشکر کنم که با حضورشان واقعا به تیم دلگرمی دادند. هزینه کردن در فوتبال واقعا سخت است و من امیدوارم در پایان فصل بتوانیم جواب زحمات هیات مدیره خوبمان را بدهیم.

 

گل ما به استقلال شانسی نبود

سرمربی پدیده در خصوص اینکه شفر مدعی شده بود پدیده گلی به ثمر رساند که اتفاقی بود گفت:گل ما اصلا شانسی نبود،استقلال موقعیت صد در صد و آشکاری در این بازی نداشت. البته بازی دست آنها بود و توپ را در اختیار داشتند ولی فکر می‌کنم تیم ما مستحق برد در بازی امروز بود.