به گزارش پارس نیوز، 

وحید صابری: در اولین دیدار که در تبریز و در ورزشگاه یادگار امام از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود تیم تراکتورسازی پذیرای تیم پرسپولیس است. تیمی که در صورت برد می‌تواند حکم قهرمانی اش را امضا کند. این بازی که بی شک با توجه شرایط حاکم بر فوتبال ما تحت شدید امنیتی برگزارخواهد شد برای هر دو تیم حائز اهمیت است و می‌تواند سرنوشت قهرمن لیگ امسال را مشخص کند. تراکتور که درسه بازی گذشته اش نتیجه را واگذار کرده و عملا شانسی برای قهرمانی ندارد خود را به اب و آتش می‌زند تا همچنان با برد شاگردان برانکو جزو مدعیان قهرانی بماند. در حال حاضر اختلاف پنج امتیازی سرخ‌پوشان پایتخت با تیم دوم یعنی سپاهان شانس قهرمانی پرسپولیس را زیاد رده است.

بی شک بازیامروز تراکتورو پرسپولیس یک بازی حیثیتی برای تبریزی‌ها خواهد بود. تراکتورسازی شانس کمی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، اما به چیزی به جز پیروزی برابر پرسپولیس فکر نمی‌کنند.

پرسپولیس در تبریز حکم قهرمانی امضا می‌کندنکته درباره تراکتور که مدعی قهرمانی بود حواشی بوجود آمده در این تیم است. از شکست‌های متوالی این تیم گرفته تا زد و خورد هواداران با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه و در آخر بحث تبانی دروازبان این تیم که منجر به دستگیری وی شد. پرسپولیس برای این بازی محروم ندارد، اما همچنان بودیمیر، انصاری و ماهینی به دلیل آسیب دیدگی امکان حضور در میدان را ندارند.

پرسپولیس در حال حاضر ۵۶ امتیازی و صدرنشین لیگ برتر است و تراکتورسازی با ۴۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد. مسعود شجاعی، کاپیتان و بازیکن تأثیرگذار تراکتورسازی هم محروم است و نمی‌تواند تیمش را مقابل پرسپولیس همراهی کند. قضاوت این دیدار بر عهده: محمدحسین زاهدی فرد با کمک: محمدرضا منصوری و علی میرزابیگی می‌باشد. کمک داوران اضافی بازی اشکان خورشیدی و محمدرضا اکبریان هستند. داور چهارم محسن ترکی و ناظر داوری رضا سخندان می‌باشند.

استقلال تهران – استقلال خوزستان

در دیگر دیدار امروز استقلال تهران با استقلال خوزستان بازی می‌کند دیداری که با توجه به حضور فرهاد مجیدی در قامت سرمربی حساسیت بازی را دو چندان کرده است. تیم فوتبال استقلال تهران به فاصله ۳ روز بعد از برکناری شفر و روی کار آمدن فرهاد مجیدی باید در لیگ برتر به میدان برود. این بازی که از ساعت ۲۰/۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود احتمال اولین تیم سقوط کننده به دسته یک مشخص می‌شود. این دیدار تقریباً آسان‌ترین بازی لیگ استقلال تهران است، زیرا شاگردان مجیدی تقریباً از برد مقابل هم‌نام خوزستانی‌شان مطمئن هستند. هر چندکه استقلال خوزستان هم برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد. در حال حاضر استقلال تهران با ۵۰ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و استقلال خوزستان با ۱۲ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی جای گرفته است. قضاوت این بازی بر عهده موعود بنیادی فرد است و قهرمان نجفی به همراه علی اکبر عظیم پور وی را کمک می‌کنند. کمک داوران اضافی این بازی هم مهدی سیدعلی و سیدعلی اصغر مؤمنی هستند و داور چهارم براتعلی مولوی است. نظارت بازی نیز بر عهده علیرضا یزدانی است.

اما در جریان دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت ۱۷ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم فوتبال سایپا بود که این دیدار در نهایت با برتری دو گله شاگردان علی دایی به پایان رسید.

پرسپولیس در تبریز حکم قهرمانی امضا می‌کند برای سایپا در این دیدار رضا اسدی در دقیقه ۶ و مهرداد کفشگری در دقیقه ۹۱ گلزنی کردند. سایپا با این نتیجه ۳۵ امتیازی شد و بالاتر از ذوب‌آهن ۳۳ امتیازی در جایگاه هفتم قرار گرفت.