به گزارش پارس نیوز، 

در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی که امروز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود، گفت: این دیدار می‌تواند حکم قهرمانی پرسپولیس را امضا کند. با توجه به اینکه تراکتورسازی در سه بازی قبلی خود باخته است شانس زیادی برای قهرمانی ندارد اما این تیم برای دفاع از حیثیت فوتبالی‌اش با نهایت توان مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد.

مهاجم پیشین پرسپولیس ادامه داد: قطعاً فشار هواداران تراکتورسازی برای تشویق و حمایت تیمشان در بالاترین سطح خواهد بود. این تیم هواداران زیادی دارد که می‌تواند کار را برای پرسپولیس در تبریز سخت کند. با این حال من معتقدم اگر پرسپولیس بتواند در میانه میدان، کنترل توپ را در اختیار بگیرد برنده می‌شود.

 

وی با اشاره به فشردگی بازی‌های پرسپولیس به خاطر همزمانی دیدارهای هفته‌های پایانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا اذعان داشت: این موضوع چند ماهی است که گریبان تیم‌های ایرانی حاضر در باشگاه‌های آسیا را گرفته است. به نظرم پرسپولیس از لحاظ فنی استحقاق صعود به مرحله بعدی را دارد. باید دو دیدار باقیمانده خود را حتماً پیروز شود تا بتواند شانس صعودش را حفظ کند. عملکرد پرسپولیس در فصل جاری بسیار خوب بود و حیف است این تیم خیلی زود حذف شود.

ابوالقاسم پور درباره انتقاداتی که در هفته‌های اخیر بابت گل نزدن علی علیپور مطرح می‌شود نیز صحبت کرد و گفت: نباید به این بازیکن فشار بیاوریم. او زحمات خودش را کشیده و خوب هم عمل کرده است. شاید علیپور نیاز به تمرکز برای گلزنی دارد. متأسفانه مهاجمان دیگر پرسپولیس نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و فشارش روی علیپور است.