به گزارش پارس نیوز، 

هادی محمدی پس از شکست تیمش برابر سایپا در دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمی‌توان گفت تیم ما خسته بود. در بازی‌هایی که انجام دادیم بازیکنان به‌نحوی چینش شدند که تیم خسته نباشد اما در ابتدای بازی یک گل دریافت کردیم و پس از آن تلاش بسیاری برای گلزنی داشتیم اما توپ‌ها درون دروازه نرفت و پنالتی ما را نگرفتند تا اینکه گل دوم را خوردیم اما متأسفانه امروز روز ما نبود.

وی درباره قیاس ذوب‌آهن امسال و ذوب‌آهنی که پیش از خدمت سربازی در آن حضور داشت، افزود: ذوب‌آهن همیشه خوب است و در مدیریت ثبات دارد و سعید آذری همیشه بالای سر تیم بوده و حواسش به تیم است. سیستمی در باشگاه کار می‌کند که هر کس به تیم می‌آید سریع جا می‌افتد که آن هم به‌دلیل مدیریت مدیرعامل خوب تیم است.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: در آن مقطع تیم خوبی داشتیم و در این مقطع نتایج نیم‌فصل اول خوب نبود، اما از وقتی منصوریان آمده شادابی را به تیم آورده و بدنسازی که انجام دادیم سبب شد نتایج خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید

اصفهان| هافبک تیم فوتبال سایپا: برای فصل آینده چشم‌بسته تصمیم نمی‌گیرم

اصفهان| عباسیان: تاکتیک دایی سبب پیروزی سایپا برابر ذوب‌آهن شد

اصفهان| حسینی: خستگی دلیل خوبی برای شکست نیست

محمدی درباره عملکرد داور در این دیدار تصریح کرد: صحنه کرنری که گل خوردیم روی رشید خطا کردند و فکر می‌کنم یک پنالتی هم برای ما نگرفتند. البته در نیم‌فصل نخست داوری‌های بدتر از این را هم تجربه کردیم.

وی درباره حضور در ذوب‌آهن در فصل آینده بیان کرد: امسال سال آخر قراردادم با ذوب‌آهن است. من در ذوب‌آهن دیده و شکوفا شدم و 2 سال قهرمان جام حذفی شدیم و 2 سال سرباز و مصدوم بودم و دوباره بازگشتم و تا جایی که توانستم بازی کردم و از جان مایه گذاشتم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: چند هفته دیگر تا پایان فصل باقی مانده و الان زود است که درباره این موضوع صحبت کنیم و باید شرایط آذری و سرمربی را ببینیم و مورد بررسی قرار دهیم. باعث افتخار من است که در ذوب‌آهن باشم.