به گزارش پارس نیوز، 

محمدرضا حسینی، هافبک ۲۹ ساله تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که سابقه بازی در فجرسپاسی شیراز را دارد، در چند سال گذشته عملکرد خوبی داشته و سرخابی‌های پایتخت همیشه درصدد جذب او بوده اند، اما هیچ گاه این اتفاق رخ نداد. او در ابتدای فصل عملکرد خوبی از خود به جای نگذاشت، اما هفته به هفته بهتر و به ستاره تیمش تبدیل شد.

برانکو ایوانکوویچ همیشه به دنبال جذب این بازیکن بود، اما مدیران ذوب آهن با این انتقال موافق نبودند و حتی پیشنهاد معاوضه با منشا را قبول نکردند، اما شایعه شده ستاره ذوب آهن در پایان فصل پرسپولیسی می‌شود.

در نیم فصل لیگ هجدهم و با قرار گرفتن گادوین منشا در فهرست فروش پرسپولیس تیم‌های زیادی خواهان جذب این بازیکن شدند که باشگاه ذوب‌آهن نیز یکی از این تیم‌ها بود و مسئولان باشگاه پرسپولیس در همان موقع نیز برانکو را در جریان پیشنهاد ذوب‌آهن برای جذب منشا قرار دادند و سرمربی سرخپوشان پیشنهاد معاوضه مهاجم نیجریه‌ای تیمش با محمدرضا حسینی را داد که علیرضا منصوریان قبول نکرد و سرانجام او استقلالی شد.

شنیده می‌شود حسینی به پرسپولیس هم علاقه‌مند است، اما تنها مشکلی که ممکن است رخ دهد، حضور پرشمار بازیکنان با تکنیک مانند مهدی ترابی، سروش رفیعی، بشار رسن، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و ... در پرسپولیس است که به نظر می‌رسد بعضی از بازیکنان در فهرست برانکو جایی ندارند و به همین دلیل سرمربی کروات سرخپوشان تلاش می‌کند تا بازیکنانی را جایگزین آن‌ها کند. حسینی در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد که می‌تواند خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس باشد.

از سویی دیگر با خروج علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، خبر می ‌رسد که محمدرشید مظاهری قرار است جایگزین او شود. این بازیکن با تجربه ملی پوش کاپیتان ذوب است و قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد و بدون مشکل می‌تواند سرخپوش شود.

یکی از مدیران باشگاه ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: قرارداد این ۲ بازیکن به پایان رسیده و هنوز مشخص نیست قراردادشان را تمدید کنند یا خیر؟ ابتدا باید وضعیت سرمربیگری تیم مشخص شود تا پس از آن درباره تمدید قرارداد بازیکنان صحبت کنیم.