به گزارش پارس نیوز، 

درباره پیروزی تیمش برابر الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الوصل تیمی با کیفیت و بازی برابر این تیم بسیار سخت بود، اما فکر می‌کنم جو ورزشگاه فولادشهر و سرمای هوا روی بازیکنان این تیم تأثیر گذاشته بود.

وی با بیان اینکه گل زودهنگام خیلی به ما کمک کرد، افزود: پس از آن توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم و تقریباً بازی را کنترل کردیم و پس از این 2 گل، به‌ویژه در نیمه دوم کمی بی‌انگیزه بازی کردیم، البته خدا را شکر می‌کنم که 3 امتیاز این دیدار را کسب کرده و از مرحله سخت عبور کردیم. البته با توجه به پیروزی النصر برابر الزوراء حتماً باید از 2 بازی بعدی خود حداقل یک امتیاز کسب کنیم تا صعود خود را قطعی کنیم.

بیشتر بخوانید

مطهری: الوصل را بردیم اما هنوز چیزی تمام نشده است/ احساس خوبی بین من و منصوریان وجود دارد

منصوریان: بالادستی‌های آذری هم باید به ما کمک کنند/ قیمت یک بازیکن الوصل 3 برابر ردیف بودجه باشگاه ماست

اصفهان| نمایش مقتدرانه شاگردان منصوریان برابر الوصل؛ پرواز ذوبی‌ها در آسمان آسیا

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره تعویض خود در اواخر بازی گفت: نظر سرمربی تیم این بود و هر طور که تصمیم بگیرد و صلاح بداند من مشکلی با آن ندارم.

حسینی درباره بازی سخت تیمش با تراکتورسازی تبریز ادامه داد: دغدغه ما بازی با الوصل بود که خوشبختانه آن را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. فکر می‌کنم برای بازی با تراکتورسازی تنها بتوانیم ریکاوری ساده‌ای انجام دهیم. امیدوارم بازی خوب و پرقدرتی برابر تراکتورسازی انجام دهیم تا جایگاه‌مان در لیگ هم بهتر شود.

وی درباره حواشی پس از دیدار با پرسپولیس تصریح کرد: حواشی خیلی برای ما مهم نیست. مهم موفقیت و پیروزی ذوب‌آهن و حفظ شأن باشگاه است که همه برای آن تلاش می‌کنیم. قطعاً در تمام بازی‌ها برای کسب 3 امتیاز به زمین می‌رویم و خیلی به حواشی کاری نداریم.