به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: در سال جدید برای اولین بار است که من در نشست خبری در اینجا حاضر می‌شوم. بازی سختی مقابل پیکان داریم، تمرینی را برگزار نکرده‌ایم، اما بازیکنانی که در لیست‌مان انتخاب می‌کنیم کسانی هستند که به صورت انفرادی تمرین‌هایشان را انجام داده‌اند، البته ما بازی‌مان را انجام می‌دهیم. امیدوار هستیم نتیجه خوبی بگیریم. به شاهین بوشهر بابت صعود به لیگ برتر تبریک می گویم.

وی ادامه داد: سهمیه لیگ برتری استان بوشهر ۲ تیم شد و باعث خوشحالی است. روز گذشته که برای تماشای بازی شاهین بوشهر به ورزشگاه رفته بودم، دوست داشتم صعود این تیم را ببینم استاندار بوشهر هم حضور داشت که باعث خوشحالی است. اما در پایان مسابقه از او گلایه کردم و گفتم شهر جم هم در استان بوشهر است و انتظار داریم ما را هم مثل شاهین حمایت کنید که ایشان قول مساعد دادند و امیدوارم به قولش عمل کند و تیم ما و تیم شاهین مورد حمایت قرار بگیرند تا نماینده شایسته بوشهر در لیگ برتر باشیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در خصوص آخرین شرایط این تیم افزود: رضائیان مدیرعامل تیم تمام تلاشش را می‌کند. موسوی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس هم تمام تلاشش را می‌کند و می‌خواهند مبلغی را آماده کنند و به بازیکنان بدهند، ولی اگر قرار هم باشد پولی به بازیکنان پرداخت نشود، ما وظیفه داریم تا پایان فصل بازی‌هایمان را انجام دهیم. به هر حال قوانینی وجود دارد که ما می‌توانیم از آن طریق به حق و حقوق‌مان برسیم، ولی اینکه ما بخواهیم تمرین نکنیم، منسوخ شده است. من به بچه‌ها هم اعلام کرده‌ام امروز هم از همین جا اعلام می‌کنم، شدیدا با بازیکنانی که بخواهند تمرین را کنسل کنند، برخورد می‌کنم. تعدادی را قطعا بعد از بازی کنار ما نخواهند بود و ما به آن‌ها نیازی نداریم. احساس می‌کنم بعضی از آن‌ها به جای اینکه در زمین فعالیت کنند و از بدنشان در داخل زمین استفاده کنند، سعی می‌کنند در جلسات از زبانشان استفاده کنند. قطعا با هر بازیکنی که بخواهد در انجام شرح وظایفش کوتاهی کند، برخورد می‌کنیم، چون بحث سلامت لیگ مطرح است. دو بازی آخرمان با تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس است. برای من خیلی مهم است که با شرافتمان بازی کنیم و جوری بازی کنیم که حق به حق‌دار برسد.

تارتار ادامه داد: قطعا بازیکنانی که کنار گذاشته می‌شوند، در لیست مسابقات ما حضور نخواهند داشت. برخی از آن‌ها را در اختیار باشگاه قرار می‌دهیم تا باشگاه در موردشان تصمیم‌گیری کند. آن‌ها دیگر مدنظر من نیستند. در بعضی پست‌ها به این بازیکنان نیاز داریم و در برخی پست‌ها دیگر نیازی به آن‌ها نداریم. در پست‌هایی که به آن‌ها نیاز داریم، بازیکنانی که تخطی کرده‌اند را جریمه مالی می‌کنیم. اما آن‌هایی را که نیاز نداریم در اختیار باشگاه قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: از هفته پیش تا امروز که اینجا هستیم تیم من یک جلسه هم تمرین نکرده، نمی‌شود که بازیکن هر کاری که می‌خواهد بکند. برای هر کاری راهکاری هست. تمرین نکردن در قانون فوتبال ما نیست. زمان قدیم نیست که عده‌ای جمع شوند و تصمیم بگیرند تا تمرین نکنند. حتی سازمان لیگ از ما خواسته نفراتی را که در تمرین نکردن تاثیرگذار بوده‌اند به کمیته اخلاق معرفی کنید. با این حال سعی می‌کنیم خودمان تیم را جمع کنیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در مورد اینکه به هر حال بازیکنان هم خواهان حق و حقوقشان هستند و شما پیش از این به بازیکنان حق داده بودید، گفت: بله به آن‌ها حق داده بودم، اما نه اینکه دو روز قبل از مسابقه هم تمرین نکنیم. اما برخی از بازیکنان از حقشان فراتر رفته‌اند و برای خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند. ما باید تمرین کنیم، نمی‌شود که تمرین نکرد و مسابقه نداد. تیم یا هست یا نیست، اما نمی‌توانیم تمرین را رها کنیم. بازیکن می‌تواند تمرین کند و از طریق مراجع ذیربط پیگیر حق و حقوقش باشد. ۴ بازی حساس در پیش داریم و می‌خواهیم کسانی را که انرژی‌شان را صرف حرف زدن می‌کنند را با خودمان در تیم نداشته باشیم.