به گزارش پارس نیوز، 

پیکان بعد از پیروزی با ارزش در تبریز با سه امتیاز به تهران برگشت تا برای چهار بازی حساس باقیمانده اش آماده شود. علی حمودی مدافع راست پیکان که دربازی برابر تراکتور در ترکیب تیمش حضور داشت درباره این بازی گفت:« ما حتی در بازی هایی که پخش زنده نمی شد خوب بازی می کردیم. دربازی با ذوب آهن بدشانسی آوردیم و می توانستیم برنده شویم. اما خداراشکر در این بازی حساس که بیننده های زیادی داشت توانستیم تیم مدعی و پرستاره تراکتورسازی را ببریم.»

 

او افزود:« ما در بازی های قبلی از فرصت هایمان استفاده نکردیم و الا می توانستیم در بازی با سپیدرود و صنعت نفت آبادان هم سه امتیاز را بگیریم. ما درآن بازی ها هم از حریف جلو بودیم اما در نهایت برد را از دست دادیم. در این بازی به آن هایی که فکر می کردند عملکرد خوبی نداریم، ثابت کردیم که تیم خوبی هستیم.»

 

مدافع سابق تراکتورسازی درباره حضور مجددش در تبریز و اتفاقات و حواشی که در بازی پیکان و تراکتور رخ داد گفت:« من سال ها در تبریز بازی کردم و  معتقدم نباید این اتفاق را به اسم تبریز و پرشورها زد. متاسفانه یک عده معدودی که فوتبالی نیستند دست به این کارها زدند والا من پرشورها را می شناسم ، آن ها چنین شخصیتی ندارند.». حمودی درباره شرایط تراکتورسازی هم افزود:« هر تیمی بحران دارد ، تراکتورسازی هم یکی از مدعیان است که این اواخر کمی حاشیه برایش ایجاد شد. اما ما در این بازی خیلی خوب بازی کردیم چون به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتیم. اگر نمی بردیم شرایطمان خطرناک می شد چون تیم های پایینی مان در جدول برده بودند.» او در ادامه با اشاره به اتفاقی که برای مسعود شجاعی در این بازی رخ داد هم گفت:« واقعا این اتفاق ها خیلی ناراحت کننده است. یک بازیکن ملی به تراکتورسازی آمده و به تیم شخصیت داده است، شجاعی از اروپا و لالیگا به فوتبال ایران بازگشته و وقتی بازیکن خوب به تیم می آید باید احترام تماشاگران بیشتر هم بشود. من متاسف هستم چرا چند نفر تماشاگرنما با این کار قصد داشتند به فرهنگ هواداران تراکتورها و پرشورها لطمه بزنند. من در تراکتوربازی کرده ام و عاشقانه هواداران تبریزی را دوست دارم. آن ها در باران و برف و در سخت ترین شرایط همیشه پشت تیمشان هستند و به بهترین نحو تراکتور را حمایت می کنند.»

 

او بااشاره به بازی های باقیمانده پیکان در لیگ برتر هم گفت:« ما به بازی های پیش رو امیدوار هستیم و درصددیم که حداکثر امتیازات را بگیریم. تیم ما می تواند در چهار بازی آینده نتایج خوبی بگیرد. ما باید برای موفقیت در بازی های آینده کاملا همدل باشیم و همه برای تیم بجنگیم.»