به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال ذوب آهن ایران در چارچوب سومین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف الوصل امارات برود که این دیدار ۱۹ فروردین و از ساعت ۲۰:۱۰ در امارات برگزار خواهد شد.

اصفهانی‌ها با کسب ۴ امتیاز به همراه الزورا در این گروه صدرنشین هستند و از سویی دیگر الوصل با ۳ امتیاز در رده سوم جدول حضور دارد. زردپوشان اماراتی در هفته نخست النصر عربستان را یک بر صفر شکست دادند، اما رو در روی الزورا با نتیجه ۵ بر صفر شکست خوردند تا گروه نخست لقب عجیب‌ترین گروه را لقب بگیرد. 

هدایت این تیم برعهده لارنسیو رگکامف رومانیایی است که سابقه مربیگری در تیم‌های الهلال، الوحده و ... دارد و از ابتدای سال ۲۰۱۹ سرمربی الوصل شد. این تیم در جدول رده بندی لیگ امارات در رده‌های میانی قرار دارد و شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت و به نظر می‌رسد الشارجه با حضور ستارگانی مانند مندز، ویلتون و ... به قهرمانی برسد.

فابیو لیما، خمیس اسماعیل، کایو، وحید اسماعیل، رونالدو مندز و ... ستاره‌های برزیلی و اماراتی الوصل هستند که فابیو لیما به دلیل اخراج مقابل الزورا نمی‌تواند رو در روی ذوب آهن بازی کند. این هافبک ستاره تیم اماراتی محسوب می‌شود و در بازی نخست مقابل النصر تک گل تیمش را به ثمر رساند.

لیما و کایو، دو ستاره برزیلی الوصل لقب گرفتند که فصل گذشته سومین و چهارمین گلزن برتر لیگ امارات شدند و امسال هم وینیسیوس دهلیما، هافبک سابق گرمیو و هموطن آن‌ها نیز به الوصل اضافه شده است تا بتوانند نتایج خوبی بگیرند.

الوصل افتخارات زیادی در لیگ امارات دارد و چندین بار قهرمان مسابقات لیگ و حذفی شده است، اما در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی حذف شده و تلاش می‌کند تا در ۲۰۱۹ به مرحله حذفی صعود کند که شانس خوبی نیز دارد.

تقابل این ۲ تیم ۱۹ فروردین و از ساعت ۲۰:۱۰ در امارات برگزار خواهد شد.