به گزارش پارس نیوز، 

مهرداد بایرامی در هفته های اخیر یکی از برترین فورواردهای لیگ برتر بود که مقابل پرسپولیس یک گل زد و یک پنالتی گرفت، برابر تراکتور دو گل زد و در دیدار گذشته نیز یک گل مقابل پارس جنوبی به ثمر رساند تا ستاره بازی باشد؛ به بهانه درخشش اخیر‌ بایرامی و حضورش در تیم منتخب هفته، گفت‌وگویی با او انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

 

به تارتار تبریک گفتم

 

بازی سنگینی مقابل پارس جنوبی داشتیم، آنها دوندگی بالایی در زمین داشتند و همانطور که دیدید دو بار هم از ما پیش افتادند ولی توانستیم به بازی برگردیم. من یک سال سابقه کار با آقای تاتار را داشتم و بعد از بازی نیز به ایشان بابت داشتن چنین تیمی تبریک گفتم.

 

می‌توانستیم برنده بازی باشیم

 

ما توانایی برد در این دیدار را داشتیم، بچه‌ها برای گرفتن سه امتیاز به میدان رفته بودند و با اینکه می‌توانستیم پیروز باشیم ولی یک امتیاز از این دیدار سنگین نیز برای ما خوب بود و ما را به ماندن در لیگ برتر امیدوار کرد.

 

گل من پاسخی به کار تیمی بود

 

در این دیدار من روی کار تیمی و تلاش بچه‌ها یک گل زدم و می‌توانستم همچون دیدار گذشته دو گل هم بزنم ولی شانس با من یار نبود ولی خوشحالم که توانستم زحمات بچه‌ها را با این گل پاسخ بدهم.

 

سهمیه لیگ برتر حق رشت است

 

ما دیدارهای حیاتی دیگری داریم و تلاشمان این است که سهمیه رشت را در لیگ برتر حفظ کنیم و من به هواداران تیم این قول را می‌دهم که از هیچ تلاشی برای بقا در لیگ دریغ نکنیم و این سهمیه لیگ برتر حق آنهاست و همیشه حق به حق‌دار رسیده است.

 

هواداران نقش اصلی را در بقا دارند

 

از هواداران سپیدرود که برای بازی با پارس جنوبی با اتوبوس از شمال ایران به جنوب آمدند و از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم؛ قطعا حمایت آنها نقش اصلی را در این یک امتیاز مهم داشت و این حمایت ها قطعا به حفظ سهمیه ختم خواهد شد.

 

خوشحالم دوباره مهاجم شدم

 

با وجود اینکه مهاجم هستم، اما در دو سال گذشته در خط هافبک بازی می‌کردم و متاسفانه در دو سال گذشته به خواست مربیان تیم‌ها در خط هافبک بازی کردم و در هفته‌های گذشته با آمدن آقای دست‌نشان و اعتماد به من دوباره به خط حمله آمده‌ام و خوشحال هستم در پست تخصصی‌ام به میدان می‌روم؛ خدا را شکر می‌کنم که توانستم نظر مربیان، کارشناسان و مخصوصا هواداران را جلب کنم و از من رضایت داشته باشند.