به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه الغدیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت که تا به این لحظه حدود ۶ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند. البته گفته می شود این ورزشگاه ۵۰ هزار نفری است اما به نظر می رسد حدود ۴۰ هزار نفر می توانند وارد ورزشگاه شوند.

* هواداران دو تیم فولاد و پرسپولیس کری های قبل از بازی خود را شروع کرده اند. پرسپولیسی ها که حدود ۲۵۰۰ تا ۳ هزار نفر هستند با شعارهایی علیه استقلالی ها، تا عدد ۶ می شمارند و به استقلالی ها بابت از دست دادن جواد نکونام و پژمان منتظری با ساختن شعرهای مختلف تسلیت می گویند.

* بلیت بازی امروز نیز دقیقه به دقیقه در بازار سیاه قیمتش بالاتر می رود. در حال حاضر مبلغ بلیت ۵ هزار تومانی به ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان رسیده، این در شرایطی است که در حال حاضر مأموران در تلاشند با توجه به اینکه بلیت فروشی نیز طبق روال عادی انجام می شود اجازه ندهند که بازار سیاه در اطراف ورزشگاه ایجاد شود. در حال حاضر گیت های بلیت فروشی شلوغ است و مأموران نیروی انتظامی نیز در اطراف ورزشگاه برای جلوگیری از آوردن هرگونه وسیله اضافه، نیروهای خود را همراه با گشت پلیس به صورت موتوری دو برابر کرده اند.

* هواداران تیم فولاد خوزستان نیز که حدود ۳ هزار نفر هستند با پرچم هایی که با خود به ورزشگاه آورده اند به تشویق شدید فولاد خوزستان می پردازند.

* با توجه به اینکه حدود ۳ هوادار از لبه های جنوبی ورزشگاه الغدیر به داخل زمین پریدند تا وارد ورزشگاه شوند مأموران نیروی انتظامی نیز با دنبال کردن آنها این ۳ تن را دستگیر کردند.

* کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه وارد ورزشگاه الغدیر اهواز شد اما به دلیل ازدحام شدید هواداران، حدود ۱۵ دقیقه با وجودیکه اسکورت، قرمزپوشان را همراهی می کرد بلاتکلیف ماند زیرا اتوبوس مجبور شد دقایقی داخل پارکینگ ورزشگاه بماند و پس از اینکه هواداران توسط نیروی انتظامی متفرق شدند به داخل ورزشگاه آمدند.

* پس از اینکه کاروان تیم فوتبال پرسپولیس وارد ورزشگاه الغدیر شد چند بازیکن به همراه کادر فنی با قدم زدن در چمن ورزشگاه الغدیر زمین بازی را مورد بررسی قرار دادند.

* تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز پس از قرمزپوشان ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه وارد ورزشگاه شد.

* هواداران پرسپولیس در ورزشگاه بنگر را با لقب آسیایی و جلال حسینی را با لقب بازیکن باغیرت به شدت مورد تشویق قرار دادند.