به گزارش پارس نیوز، 

در یکی از حساس‌ترین مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت و شاهین شهرداری بوشهر فردا (سه شنبه) از ساعت ۱۷ به مصاف هم خواهند رفت.

شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال شاهین بوشهر بدون شک مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی فصل خود را در این مسابقه سپری خواهند کرد، آن‌ها خوب می‌دانند برای صعود به لیگ برتر فقط باید با ۳ امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند در غیر این صورت باید یک سال دیگر حضور در لیگ دسته اول را تجربه کنند و این می‌توانند برای هواداران آن‌ها عذاب آور باشد.

از سوی دیگر، تیم سرخپوشان پاکدشت یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر تا هفته‌های پایانی بوده است، همین هم می‌تواند گره صعود شاهینی‌ها به لیگ برتر را کور‌تر کند. تیم فوتبال سرخپوشان که هفته گذشته با باخت مقابل گل ریحان البرز رویای صعود خود به لیگ برتر را از دست رفته دید حالا با انگیزه‌های زیاد و برای اثبات توانایی هایش رو در روی نماینده بوشهر قرار می‌گیرد اگرچه ۳ امتیاز این دیدار هیچ دردی از مهدی پاشازاده سرمربی این تیم دوا نخواهد کرد.

تیم‌های فوتبال شاهین بوشهر و سرخپوشان پاکدشت به ترتیب با ۵۱ و ۴۳ امتیاز در رده‌ای دوم و پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال هستند.