به گزارش پارس نیوز، 

جدال دو تیم بزرگ منچستریونایتد و بارسلونا امشب ساعت ۲۳:۳۰ کلید خواهد خورد و نیمه دوم این بازی این بار در نوکمپ برگزار خواهد شد. بارسلونا در تئاتر رویاها به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرده و این بار شیاطین سرخ منچستر قصد دارند از تخصص خود یعنی «کامبک» استفاده کنند، بازگشتی که قرمزها راه آن را خوب می‌شناسند اما محل اجرای آن هم مهم است، بازگشتی که در زمین یک تیم میانه جدولی پرتغال شکل می‌گیرد با بازگشتی که قرار است در نوکمپ آن هم در زمانی که مسی در اوج باشد و پی که کوه انگیزه برای درخشش، بسیار متفاوت خواهد بود.

نفس‌ها در سینه حبس خواهد شد، هواداران دو تیم به خصوص آنها که حرفه‌ای فوتبال را تعقیب می‌کنند به خوبی می‌دانند که نه میزبان بودن برای بارسلونا برگ برنده است و نه میهمان بودن نقطه ضعفی است برای منچستریونایتد. ابرستارگان هر دو تیم آنقدر میدان دیده و حرفه‌ای هستند که کمترین میزان تأثیرپذیری را از جو حاکم بر استادیوم داشته باشند و بتوانند بازی اصلی و تمرین شده خود را مقابل حریف پیاده کرده و به نمایش بگذارند.

 

سولسشایر دستکم پس از شکست خانگی برابر والورده دیگر حق ندارد ادعا کند که با اندیشه‌های مربی بارسا آشنا نیست و شطرنج اندیشه‌ها اگر اصطلاحی کلیشه‌ای شده باشد، حداقل در این بازی مصداقی جدی پیدا می‌کند.

سولسشایر در زمان بازیگری خود خاطره بازگشتی تاریخی را به سال ۱۹۹۹ مقابل پاری سن ژرمن یدک می‌کشد و اکنون در لباس سرمربی تیم دل به معجزه‌ای دیگر بسته است. معجزه‌ای که اعتبار خود را از فضای نوکمپ وام خواهد گرفت و از آن غیرممکن‌های دوست داشتنی فوتبال است که می‌تواند به «ممکن» تبدیل شود.

امشب می‌تواند شب پوگبا باشد، شب مسی و شاید شب یکی از دروازه‌بان‌هایی که یک تنه تیمش را نجات می‌دهد.