به گزارش پارس نیوز، 

بارسا برای افزایش فاصله با اتلتیکو و بهتر کردن حاشیه امنیتش در صدر جدول، نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارد ضمن اینکه فرصتی مناسب است تا بارسا انتقام شکست 3-4 بازی رفت را نیز بگیرد.

تقابل دوباره آندرس گواردادو و لیونل مسی نیز می تواند جذاب باشد. هافبک مکزیکی و باتجربه بتیس، سابقه 10 بار رویارویی با مسی را دارد. 4 بار با پیراهن دپورتیوو و سه بار نیز با پیراهن والنسیا و بتیس.

 

 

 

 

بازی فصل گذشته در زمین بتیس برای گواردادو به یادماندنی شد. با وجود شکست بتیس، گواردادو شرایط برای ملاقات مسی با پسر کوچکش ماکسیمو را فراهم کرد.

او در این رابطه می گوید:« پسرم یک روز هوادار بتیس است و روز دیگر هوادار رئال و بارسا. برای او فعلا تیم ها تفاوت چندانی ندارند. از میان بازیکنان نیز او هم به رونالدو علاقه دارد هم به مسی. فصل گذشته او از من خواست تا شرایطی را فراهم کنم که بتواند مسی را ببیند. نمی دانم ماکسیمو آن روز خوشحال تر بود یا من؛ چون معتقدم مسی بهترین بازیکن تاریخ است.

من شاید 20 عکس با مسی در زمین دارم و عجیب اینکه در هیچکدام من صاحب توپ نیستم و همواره در تعقیب او هستم. امیدوارم در بازی امشب عکسی از من و مسی به ثبت برسد که من صاحب توپ هستم و مسی در تعقیب من.»