به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در هفته های اخیر رقابت های لیگ برتر و همچنین بازی هایش در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کرده و از این طریق ضمن صعود به رتبه هشتم لیگ برتر در گروه اول رقابت های باشگاهی آسیا هم صدرنشین است چهارشنبه هفته جاری در دیداری فوق العاده حساس میزبان پرسپولیس صدرنشین است.

ذوب آهن در طول سال های اخیر بازی های خانگی اش را در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی فولاد شهر انجام داده اما در آستانه بازی با پرسپولیس خبرهایی درباره احتمال برگزاری این بازی در ورزشگاه نقش جهان منتشر شده و شنیده می شود شورای تامین استان اصفهان به دلیل حساسیت دیدار شاگردان علیرضا منصوریان و برانکو ایوانکوویچ احتمال دارد برای برگزاری آن در ورزشگاه فولاد شهر مجوز صادر نکند.

این درحالی است که شنیده می شود مسئولان استان اصفهان قصد دارند از طریق برگزاری دیدار ذوب آهن- پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان زمینه را برای حمایت هواداران سپاهان از ذوبی ها فراهم کنند تا تیم علی منصور با برتری در این بازی بتواند به زردپوشان اصفهانی برای برگشت به کورس صدرنشینی کمک کند. این موضوع واکنش منفی برخی هواداران سپاهان در فضای مجازی را در برداشته و آنها حاضر نیستند رقیب سنتی شان در ورزشگاه اختصاصی سپاهان مقابل پرسپولیس به میدان برود. ضمن اینکه مسئولان باشگاه ذوب آهن هم با توجه به آشنا نبودن بازیکنان این تیم به زمین ورزشگاه نقش جهان مخالف برگزاری این بازی در ورزشگاه مذکور بودن و چنین موضوعی را به سود پرسپولیس می دانند.

برای پیگیری محل برگزاری بازی ذوب آهن - پرسپولیس گفتگویی با سعید فتاحی، مدیر مسابقات سازمان لیگ انجام دادیم که او اظهارداشت: امروز (دوشنبه) قرار است شورای تامین استان اصفهان تشکیل جلسه داده و برای انتخاب محل برگزاری بازی تصمیم نهایی اش را اتخاذ کند.

او تصریح کرد: منتظر اعلام نظر شورای تامین استان اصفهان هستیم و هر تصمیمی گرفته شود تابع آن خواهیم بود. حتی با تصمیم شورای تامین احتمال دارد این بازی در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود.