به گزارش پارس نیوز، 

پرسپولیس در یک بازی خانگی دیگر بدون شکست ماند تا آمار فوق العاده ای در این زمینه به ثبت برساند؛ البته سرخپوشان در برابر الاهلی در زمین بی طرف به میدان رفتند اما در این بازی به عنوان میزبان تعیین شده بود. سرخپوشان تهرانی از اولین بازی خود در فصل ۲۰۱۵ تاکنون در هیچ بازی خانگی (شامل بازی در ورزشگاه آزادی و بازی هایی که به عنوان میزبان در زمین بی طرف انجام داده) مقابل حریفانش مغلوب نشده‌اند. روند شکست ناپذیری فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا از دو بازی خانگی پیش از حضور برانکو در این تیم آغاز شد و تا کنون ادامه داشته است.

آخرین بازی که پرسپولیس به عنوان میزبان در لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد، در مرحله یک هشتم نهایی در فصل ۲۰۱۲ بود که در تک بازی این مرحله در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب الهلال عربستان شد. هدایت پرسپولیس در آن فصل بر عهده مصطفی دنیزلی بود.

دوره بعدی حضور پرسپولیس در آسیا فصل ۲۰۱۵ بود که این تیم با حمید درخشان در یک بازی خانگی لخویا را شکست داد؛ سپس حسین عبدی به عنوان مربی موقت هدایت تیم را در دیدار بعدی پرسپولیس در خانه بر عهده داشت که النصر عربستان هم مقابل پرسپولیس مغلوب شد.

پس از این بازی، دوران برانکو در پرسپولیس آغاز شد و مربی سابق تیم ملی هدایت این تیم را بر عهده گرفت که برانکو هم در ۱۷ بازی به عنوان میزبان در لیگ قهرمانان آسیا به هیچ حریفی نباخته و توانسته این رکورد را تداوم بخشیده و به ۴ سال برساند؛ در واقع، پرسپولیس برانکو تاکنون در میزبانی های خود در لیگ قهرمانان آسیا مغلوب نشده است. گفتنی است در این ۴ سال، پرسپولیس در سه فصل در آسیا حضور داشته و ۳ بازی میزبانی خود مقابل تیم های عربستانی را هم در زمین بی طرف برگزار کرده است.