به گزارش پارس نیوز، 

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس ظهر پنج‌شنبه بعد از بازگشت تیمش به ایران و در اولین تمرین پرسپولیس اظهار کرد: متأسفانه وقت زیادی برای شادی و جشن نداریم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آن‌ها شخصیت تیم برنده را نشان دادند. در عین فشار و خستگی، انرژی مضاعفی به وجود آورند. دو بازی‌ای را که باید می‌بردند، پیروزی شدند. یک بازی در حد لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم. باهوش، با تمرکز، فشرده و کاملاً عقلانی و منطقی بازی کردیم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: موقعیت‌های الاهلی از روی اوت یا ضربات ایستگاهی به دست آمد اما وظیفه ما این بود که آنها را شکست بدهیم.

او درباره افزایش شانس تیمش برای صعود از این گروه و تداوم این روند در آسیا، گفت: به همین خاطر کسب برد مهم بود. بازیکنان ما تمرکز خوبی داشتند. در هر سه جام دنبال اهداف حداکثری هستیم.

برانکو درباره گل زیبای شجاع خلیل‌زاده در برابر الاهلی عربستان خاطرنشان کرد: البته این اولین گل شجاع نیست. او کیفیت خود را در زدن ضربات سر نشان داده است. او روی همه ضربات ایستگاهی به جلو می‌رود. روی این گل هم نمایش خوبی داشت و برای تلویزیون گل زد. بابت این گل به او تبریک می‌گویم. البته او در تمرین این حرکات را انجام می‌دهد.وی ادامه داد: مهم‌ترین مساله برای من زدن گل بود. واکنش بازیکنان به توپ‌های سرگردان خیلی خوب بود. علیپور خوب عمل کرد. بازیکنان ما در جریان بازی تمرکز زیادی داشتند.

سرمربی پرسپولیس درباره نگرانی از بابت از دست دادن موقعیت‌های گل در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: این یک واقعیت است. ما مدام روی ضربات آزاد کار می‌کنیم. تلاش می‌کنیم درصد گل شدن موقعیت‌ها را بالا ببریم. مهم‌ترین مساله خلق موقعیت است. روی انتقال مثبت توپ به دروازه حریف باید بهتر کار کنیم. در برابر استقلال و الاهلی این مشکل وجود داشت. متأسفانه وقت زیادی برای تمرین نداریم. دو روز بعد بازی جدید داریم.

برانکو درباره بازی با سایپا با توجه به اتفاقات بازی رفت و عملکرد این تیم مقابل استقلال تاکید کرد: بازی سختی خواهیم داشت. قبل از پیکان هم گفتم تیمی که خطر سقوط ندارد و در حاشیه امن است و نمی‌تواند در بین چهار تیم اول جدول باشد، خطرناک‌تر است چون تحت فشار نیست و برای افتخار و انگیزه خود بازی می‌کنند. همیشه هم این قبیل بازی‌ها سخت بودند.

او درباره عملکرد ماریو بودیمیر نیز گفت: انتقاد همیشه وجود دارد.

سرمربی پرسپولیس هم‌چنین درباره بهبود چمن ورزشگاه شهید کاظمی گفت: انتظار داریم زمین بهتر شود. الان فصل رشد چمن است. متأسفانه فقط این زمین را داریم و نمی‌توانیم مدت زمان زیادی حفظ کنیم. تلاش می‌کنیم این زمین را حفظ کنیم.