به گزارش پارس نیوز، 

محمد طلایی با اشاره به اینکه مرحوم پرسته به دور جدید تمرینات تیم ملی جوانان که از ١٨ فروردین در خانه کشتی آغاز می‌شود دعوت شده بود، اظهار داشت: خیال‌مان راحت شده بود که در وزن 70 کیلوگرم پرسته و فیروزپور را داریم. سهیل پرسته در فینال انتخابی تیم ملی به این دلیل که زانویش ترک برداشته بود نتوانست کشتی خودش را بگیرد و فقط خواست که مبارزه کند و به همین دلیل روی تشک آمده بود.

وی ادامه داد: قرار بود مرحوم پرسته از ١٨ فروردین به اردوی تیم ملی بیاید و اسمش را برای حضور در جام بین المللی رومانی هم رد کرده بودیم و یکی از امیدهای ما برای کسب مدال در مسابقات امسال بود که متاسفانه جانش را در سانحه تصادف از دست داد.

طلایی در مورد زمان انتخاب تیم اعزامی به مسابقات آسیایی جوانان تاکید کرد: با فاصله کمی از هم دو جام بین المللی شاهد و رومانی را در پیش داریم. شاید در برخی اوزان کشتی‌گیران‌مان در هر دو تورنمنت محک بخورند چون با قوانین جدید مربوط به وزن‌کشی، دیگر کشتی‌گیران نمی‌توانند وزن زیادی کم کنند و خیلی بالای وزن باشند، همانطور که قبلا هم نظرمان این بود که در رده‌های سنی پایه نباید خیلی وزن کم کرد. شکل جدید وزن‌کشی اجازه نمی‌دهد کشتی‌گیری برای مسابقه بیشتر از سه کیلوگرم کم کند.

سرمربی تیم جوانان درباره اردوی پیش روی شاگردانش گفت: از ١٨ فروردین اردو آغاز خواهد شد و تا جام شاهد تمرینات ادامه خواهد داشت.