به گزارش پارس نیوز، 

بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، پیرامون انتخاب هیات مدیره جدید پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: افراد خیلی خوبی برای هیات مدیره جدید انتخاب شده‌اند و باید منتظر بمانیم تا پس از انجام اقدامات این افراد درباره کارنامه آنها صحبت کنیم.

وی افزود: به نظرم اولویت‌های پرسپولیس ساماندهی به وضعیت اقتصادی و فراهم کردن سخت‌افزار برای موفقیت تیم در بازی‌های داخلی و خارجی است. بنده آقا کاشانی را می‌شناسم، ایشان فرد کار بلدی است و در پرسپولیس سابقه فراوانی دارد و می‌تواند در ادامه به روند مدیریت باشگاه کمک کند. به هر حال پرسپولیس 2 سال که در لیگ قهرمان شده و در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نایب قهرمانی دست یافته و حالا هواداران پرشمار این تیم از بازیکنان و کادر فنی انتظار بالایی دارند که باشگاه به عنوان یک پیشتیبان در این راه نقش مهمی بر دوش دارد.

مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی درباره دربی نوروزی نیز اظهار داشت: ابتدا اجازه بدهید بنده سال 98 را پیشاپیش به همه مردم ایران تبریک بگویم و امیدوارم سال آینده وضعیت اقتصادی بهتر باشد. درباره دربی باید بگویم همه ما حساسیت بالای این بازی را می دانیم. در حال حاضر دو تیم شرایط بسیار خوبی دارند و می‌توانیم شاهد یک بازی جذاب و زیبا باشیم. فکر می کنم پرسپولیس با توجه به وضعیت خوب روحی و روانی و همچنین توان و ظرفیت بالای فنی بازیکنان و کادر فنی بتواند این دربی را با پیروزی به اتمام برساند و با این برد خود را به بهترین شکل برای جدال مقابل نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: البته برای هر سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی توفیق می‌کنم و فکر می‌کنم هر سه تیم توان بالا آمدن از گروه خود را دارند.