به گزارش پارس نیوز، 

هاشم بیک زاده در آستانه دیدار تیم ملی برابر چین در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا گفت: برخلاف اینکه همه می‌گویند تیم ملی راحت از مرحله یک‌چهارم و تیم چین رد می‌شود فکر می‌کنم بازی سختی برابر این حریف داریم. 

او ادامه داد: چین سرمربی باتجربه و بازیکنان سخت‌کوشی دارد که نشان داده‌اند حتی اگر گلی دریافت کنند کام‌بک‌های خوبی می‌زنند و می‌توانند به بازی برگردند. البته به تیم ملی ایمان دارم و می‌دانم توانایی شکست دادن چین را دارد ولی امیدوارم اگر به چین گل زدیم مراقب بازگشت این تیم به بازی باشیم. 

بیک زاده درباره تیم استقلال گفت: اوضاع تیم استقلال چندان روبه‌راه نیست. استقلال در نیم‌فصل اول دیر راه افتاد ولی در اواخر نیم‌فصل نتایج خوبی گرفت. انتظار داشتیم در نیم‌فصل بازیکنانی که به کار استقلال می‌آیند به تیم بپیوندند ولی هنوز خبری از جذب بازیکن نیست. اسامی یکی، دو نفر را شنیده‌ایم که امیدواریم هرکس هستند بتوانند به تیم کمک کنند. 

بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: استقلال هنوز هم شانس ایستادن روی سکوی اولی را دارد ولی باید در فاصله باقی‌مانده تا شروع دور برگشت از هر نظر در بهترین وضعیت باشد. یارگیری درست و رسیدن به موقع مصدومان همگی می‌تواند کمک کند استقلال در دور برگشت وضعیت خوبی داشته باشد. شفر مربی بادانش و باتجربه‌ای است که قطعاً فکر این مسائل را کرده، اما نمی‌توان از دیگر تیم‌هایی که در این لیگ و به ویژه در بالای جدول هستند غافل شد. سپاهان، پرسپولیس، تراکتورسازی و حتی پدیده در دور برگشت به راحتی جایگاه‌شان در بالای جدول را از دست نخواهند داد. برای همین فکر می‌کنم با توجه به وضعیت فعلی، استقلالِ امروز، اوضاع خوبی ندارد، اما قطعاً با درایت کادر مدیریتی تیم به روز‌های خوب نیم‌فصل اولش برمی‌گردد.