به گزارش پارس نیوز، 

محمد پنجعلی پیشکسوت ملیپوش باشگاه پرسپولیس درباره دیدار پرسپولیس با فولاد به خبرنگار برنا گفت: متاسفانه اتفاقاتی رخ میدهد که تعجببرانگیز است.

وی افزود: وقتی شما میبینید از شب قبل از بازی روی تیم به انواع مختلف فشار و استرس وارد میکنند و تیم در اتوبوس باید محبوس بماند تا فلان آقا به بچه ها اعلام کند که امنیت در ورزشگاه وجود دارد و بعد هم آن نوع قضاوت و بعد از بازی برخی مصاحبهها باعث میشود اینگونه فکر کنیم که برخی دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد، بنده نمیدانم مگر نصب سیستم VAR چقدر هزینه دارد؟! به نظر من سیستم کمک داور ویدیویی میتواند بسیار راهگشا باشد و دیگر شاهد اشتباهات پررنگ داوری بدین شکل نباشیم و هر چقدر هم هزینه داشته باشد بهتر از این است که حقی، ناحق نشود. البته امکان دارد در برخی مواقع اشتباه داوری به نفع پرسپولیس باشد و کمک داور ویدیویی آنرا اصلاح کند و در این مورد هیچ شکی نیست.

مدافع سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس درباره دیدار امروز مقابل استقلال خوزستان نیز اظهار داشت: پرسپولیس در نیم فصل دوم تقویت شده و روی هم رفته میتوانیم در آینده بازی‌های بهتری از تیم ببینیم. امروز هم من مطمئن هستم بچهها به هیچ وجه استقلال خوزستان را دست کم نمیگیرند. بنده مطمئن هستم سرخپوشان مقابل این تیم یک فوتبال خوب را ارائه میکنند و به امید خدا  پرسپولیس باید با قدرت استقلال خوزستان را شکست دهد.

پنجعلی در پایان عنوان کرد: در مورد بازی‌های پرسپولیس یکی دو نکته مهم وجود دارد، نخست اینکه تمامی تیم‌ها مقابل سرخپوشان انگیزه فراوانی دارند و نکته دوم اینکه هواداران باید بدانند پرسپولیس بازیکنان خوبی گرفته اما هنوز آنها با تیم به هماهنگی کامل نرسیدند و 2-3 بازی دیگر باید به بازیکنان جدید فرصت داد.