به گزارش پارس نیوز، 

‌ دقایقی پیش خبری مبنی بر بازداشت بازیکن نساجی منتشر شد که پیگیری‌ها نشان از فرشاد فرجی داشت. این بازیکن، اما دقایقی پیش در این خصوص توضیح داد: بازداشت کجا بود؟ من شوکر به همراه داشتم که این شایعه را ساختند و اصلا کار به بازداشت و این شایعات هم کشیده نشد. بعد از اینکه مجوز آن را نشان دادم ماجرا تمام شد و هیچ مشکلی ندارم.

فرشاد فرجی که در دیدار هفته گذشته نساجی مازندران تلاش زیادی برای دستیابی به پیروزی داشت و بارها با حرکات خود مانع از دستیابی تیم به گل شد، از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان به عنوان یکی از اتفاقات تلخ فوتبالی‌اش یاد می‌کند: ما قادر بودیم حتی بیشتر از دو گل هم به ثمر برسانیم، اما بدشانسی و اشتباه داوری باعث شد تا در نهایت با تساوی مسجدسلیمان را ترک کنیم. واقعا روز تلخی برای ما بود و آن یک امتیاز اصلا نچسبید چرا که به سادگی قادر به دستیابی به پیروزی بودیم، اما پایان بازی به شکلی دیگر رقم خورد.

وی درباره دیدار این هفته تیمش گفت: مقابل پرسپولیس حق اشتباه نداریم. تیمی که مقابل آن مطمئنا هر اشتباه ما می‌تواند تاوان جبران ناپذیری برای ما داشته باشد. ما شرایط خوبی را در تمرینات پشت سر گذاشتیم و کاملا آماده این بازی هستیم. تمام تمرکزمان روی این دیدار است و می‌خواهیم در کنار هواداران‌مان یک پایان هفته خوب را با جشن پیروزی داشته باشیم. کار سختی البته پیش روی ماست.

فرجی درباره خط هجومی پرسپولیس و شرایط تیمش گفت: ما از حیث ساختار دفاعی خوب هستیم و مطمئنا شناخت کافی از عناصر هجومی پرسپولیس داریم. آن‌ها روز سختی در قائمشهر خواهند داشت و اینطور نیست که سه امتیاز را از آن خود بدانند و بهتر است فکر این سه امتیاز را از سر خارج کنند.

مدافع نساجی در پایان گفت: مطمئنا در این دیدار مثل همیشه حمایت هواداران پرشور و باغیرت مان را کنار خود خواهیم داشت و به دنبال یک نتیجه خوب خواهیم بود تا پیش از پایان سال یک عیدی ارزشمند را در استادیوم خانگی به آن‌ها تقدیم کنیم.