به گزارش پارس نیوز، 

سرخپوشان پایتخت روز آینده از ساعت 16:00 در دیداری از هفتۀ نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در یک بازی حساس مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان خواهند رفت. 

 

 در حالی که طرفداران پرسپولیس هنوز در شوک مصدوم شدن سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ ها بودند امروز معلوم شد شجاع خلیل زاده دیگر مدافع قدرتمند پرسپولیسی ها نیز دچار مصدومیت شدیدی شده و دیدار فردا مقابل نفت مسجد سلیمان را از دست داده است خبرهای بد به همین جا ختم نشده بود بلکه از باشگاه پرسپولیس خبری به گوش رسید که هواداران پرسپولیس را بیش از پیش نگران کرد و آن هم خبری در مورد سرماخوردگی شایان مصلح بود او  به دلیل تب و لرز نتوانست در تمرین امروز پرسپولیس شرکت کند.

 

با وجود نگرانی‌ها، عکسی از شایان مصلح با چهره‌ای نسبتاً سرحال در حالی که سرخ‌پوشان را در سفر به اهواز همراهی می‌کند، منتشر شد  تا احتمال حضور او برای بازی فردا بالا رود. شرایط مساعد مصلح می‌تواند برانکو و پرسپولیسی‌ها را بسیار خوشحال کرده و حداقل خیال آن‌ها را از سمت چپ خط دفاعی تیم برای بازی فردا راحت کند.

 

ولی با توجه به نگرانی های به وجود آمده پیرامون شایان مصلح، تصویری از وی با چهره ای تقریبا سرحال در سفر اهواز دیده شد با توجه به این تصویر این احتمال وجود دارد که او شرایط مساعدی برای بازی فردا داشته باشد و این خبری است که می تواند پرسپولیس و هوادارانش را خوشحال نماید.