به گزارش پارس نیوز، 

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (شنبه) با انجام یک بازی دیگر پیگیری می‌شود. مسابقه حساسی که دیدار رفتش حواشی زیادی به همراه داشت. مسابقه آرام دنبال شد و با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید، اما سکو‌های ورزشگاه آزادی شب آرامی نداشتند. درگیری پایان بازی میان هواداران دو تیم صحنه‌های عجیبی را رقم زد و حتی مشخص شد که یکی از هواداران نفت مسجد سلمان با خودش چاقو به ورزشگاه آورده بود.

بازی امروز در خوزستان و از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود؛ جایی که بازی‌های پرسپولیس در یکی دو سال گذشته حواشی‌ای را به دنبال داشته است. پرسپولیس دو هفته قبل اولین شکست فصلش را در اهواز و برابر فولاد خوستان متحمل شد. بازی امروزش هم برای قرمز‌ها آسان به نظر نمی‌رسد، با توجه به این‌که دو مدافع وسط این تیم یعنی سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد و هنوز معلوم نیست در کنار محمد نادری در قلب خط دفاع چه بازیکنی به میدان می‌رود.

شاگردان برانکو با ۳۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و برای عقب نماندن از کورس قهرمانی باید ۳ امتیاز این بازی را به دست بیاورند. هرچند که نوع بازی این تیم در نیم فصل دوم باب میل هواداران شأن نیست و به گفته برانکو تیم با حضور بازیکنان جدید نیاز به زمان برای رسیدن به هماهنگی بیشتری دارد.

نفت مسجد سلیمان هم که با آمدن مرزبان به این تیم کمی متحول شده بود هنوز در نیم فصل دوم به پیروزی نرسیده است. برای سخت‌تر نشدن شرایط بقا در لیگ برتر همه امتیازات برای تیمی مثل نفت مسجد سلمان مهم و حیاتی است. آن‌ها در لیگ کمترین گل را به ثمر رساندند، اما فردا می‌توانند از نبودن دو دفاع وسط اصلی پرسپولیس به نفع خود استفاده کنند. نفتی‌ها یک انگیزه مهم دیگر هم دارند؛ آن‌ها می‌خواهند رکورد نباختن به پرسپولیس را در لیگ برتر حفظ کنند.